Na Kaufland Marketplace kupujący będą mogli znaleźć tam asortyment oferowany przez zewnętrznych sprzedawców detalicznych w kategoriach takich jak dom, elektronika, ogród i majsterkowanie, kuchnia i gospodarstwo domowe, niemowlęta i dzieci, sport i moda.
Co na ryneczku Kauflanda?
Kaufland Marketplace będzie współpracować z zewnętrznymi sprzedawcami detalicznymi, którzy we własnym imieniu zaoferują swoje produkty w serwisie online. Dostęp do platformy możliwy będzie w przeglądarce, jak również poprzez aplikację mobilną sieci. Oprócz ceny i szczegółów oferty klienci znajdą na stronie również informacje o danym sprzedawcy. Kupujący będą mogli korzystać z wielu metod płatności takich jak BLIK, zakup na fakturę VAT oraz na raty, przelew bankowy online i zapłata kartą płatniczą. Artykuły zakupione za pośrednictwem platformy klienci otrzymają bezpośrednio od sprzedawcy.
Kaufland Global Marketplace oferuje sprzedawcom takie funkcjonalności jak np.
- wielokanałowe rozwiązania marketingowe dla ofert wystawianych online,
- przetwarzanie płatności w lokalnej walucie
- bezpłatne, bezpośrednie wsparcie dla sprzedawcy.
Każdy sprzedawca detaliczny, który zarejestruje się na Kaufland.pl, otrzyma trzymiesięczny bezpłatny dostęp do platformy i będzie mógł przez ten okres sprzedawać swoje produkty bez prowizji. Co więcej, rozwiązania technologiczne, zaimplementowane dzięki międzynarodowym partnerstwom, upraszczają podłączenie sprzedawców detalicznych do Kaufland Global Marketplace i umożliwiają szybki start.
Kaufland Global Marketplace jest obecny w Europie od około roku, a w Niemczech, Czechach i na Słowacji należy do grona największych platform e-commerce. Oprócz Polski Kaufland Marketplace zostanie uruchomiony również w Austrii, a start platformy w tym kraju przewidziany jest na wrzesień.