Startuje nowa modowa gra społecznościowa FASH

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Udostępnij:

Startup FASH wprowadza na rynek grę społecznościową łącząca świat realny z
globalnym rankingiem street fashion. Aplikacja umożliwia tworzenie konkursów
modowych, rywalizowanie z osobami z całego świata oraz zdobywanie punktów i
pucharów.

Aplikacja FASH umożliwia tworzenie konkursów modowych, rywalizowanie w globalnym rankingu fashion oraz zdobywanie punktów i pucharów. Co więcej, platforma nie tylko umożliwia tworzenie konkursów modowych ale również ocenianie stylizacji innych użytkowników, obserwowanie wybranych graczy oraz czerpanie inspiracji modowych z całego świata. Dzięki dołączaniu do gry społecznościowej każdy użytkownik ma możliwość budowania własnego profilu, który staje się jego modowym portfolio.

– Plany mamy bardzo ambitne. Zależy nam na tym, aby FASH stał się ulubioną „zabawką” dla wszystkich kochających modę. Wiem, że to bardzo realne założenia. Zależy nam na tym, aby FASH wykreował nowych i przede wszystkim realnych liderów streetwearu. Możliwość dodawania swoich stylizacji i challengowania się z osobami z całego świata daje naprawdę bardzo duże możliwości zarówno dla osób kochających modę jak i dla firm, które mogą organizować konkursy modowe na specjalnych zasadach i promować swoją działalność – mówi Natalia El Daghestani, CEO FASH. 

FASH został stworzony aby działać globalnie. Potencjał aplikacji szacowany jest nawet na kilkadziesiąt milionów użytkowników, którzy mają dołączyć do grona „graczy modowych” na przestrzeni najbliższych lat. Z kolei główną grupą docelową aplikacji są aktualni użytkownicy Instagrama.

Aplikację można pobrać za darmo ze sklepów Google Play i App Store.