Startuje Priceless Specials – nowy program partnerski dla użytkowników kart MasterCard

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Udostępnij:

MasterCard wprowadza nowy program partnerski Priceless Specials,
w ramach którego za zakupy w wybranych sklepach opłacone kartami MasterCard i Maestro biorącymi udział w programie, konsumenci zyskają dostęp do atrakcyjnych ofert.

Nowy program zostanie uruchomiony 1 sierpnia br., zastępując dotychczasową platformę MasterCard Rewards. Propozycja Priceless Specials skierowana jest do posiadaczy kart z logiem MasterCard lub Maestro, dzięki czemu oferty i nagrody będą mogły trafiać do szerokiego grona konsumentów. Skorzystają też banki i detaliści uczestniczący w programie, którzy będą mogli zaoferować swoim klientom dodatkowe korzyści. W efekcie sieci detaliczne będą mogły wyróżnić się na rynku i motywować swoich klientów do częstszych odwiedzin, natomiast banki zdobędą narzędzie zachęcające posiadaczy wydanych przez nie kart płatniczych MasterCard do realizacji większej liczby transakcji bezgotówkowych.

Jakie nowości czekają na uczestników Priceless Specials?

  • Priceless Specials jest otwarty dla wszystkich kart płatniczych MasterCard oraz Maestro (a nie tylko MasterCard World, jak dotychczas). Natomiast każdy uczestniczący w programie bank sam zdecyduje, jak szeroki wachlarz kart MasterCard z jego portfolio będzie umożliwiał klientom zbieranie punktów. Wraz z uruchomieniem programu przystępuje do niego 10 banków: Alior Bank oraz T-Moblie Usługi Bankowe, BOŚ Bank, Deutsche Bank, Getin Bank, Noble Bank, Lion’s Bank, mBank, PKO Bank Polski oraz Raiffeisen Polbank.
  • Punktami nagradzane będą zakupy w uczestniczących w programie Priceless Specials placówkach handlowych i usługowych, opłacone zarejestrowanymi kartami MasterCard i Maestro. W dniu startu programu Priceless Specials na liście partnerów programu znajdować się będą wszystkie restauracje i punkty gastronomiczne w Polsce oraz 46 detalistów i usługodawców, posiadających placówki w całym kraju, w tym m.in. takie marki jak: Carrefour, RTV Euro AGD, Douglas, Vistula, Gino Rossi, Toys’R’Us, Black Red White, Ski Team, Uber, Cinema City czy Poczta Kwiatowa. Lista partnerów będzie systematycznie rosła.
  • Nowością będą promocje dopasowane do zwyczajów zakupowych konkretnego uczestnika programu. Bazować one będą na preferencjach zakupowych uczestniczących w programie konsumentów. W ramach ofert specjalnych klienci będą nagradzani np. znaczącymi premiami w postaci wielokrotnie większej niż zwykle liczby punktów lub specjalnymi cenami na wybrane produkty.

Program Priceless Specials, przygotowany przez MasterCard we współpracy z bankami i detalistami, jest odpowiedzią na oczekiwania konsumentów i pomaga zachęcać ich do wygodnych i bezpiecznych płatności bezgotówkowych. Z badań opinii przeprowadzonych przez MasterCard wśród polskich konsumentów[1] wynika, że dodatkowe korzyści, jakie otrzymują przy robieniu zakupów, są dla nich, obok wygody, szybkości i bezpieczeństwa transakcji, ważnym elementem zachęcającym do płacenia bezgotówkowo. Aż 41% ankietowanych wskazuje programy takie jak Priceless Specials jako skutecznie motywujące do płacenia kartą za zakupy w internecie.

„Uczestnictwo w Priceless Specials przynosi korzyści wszystkim zaangażowanym stronom. Konsumenci otrzymują dostęp do atrakcyjnych ofert, których zdobywanie nie wymaga wysiłku. Banki mogą zaoferować swoim klientom dodatkowe korzyści, zachęcając ich do częstszego korzystania z kart płatniczych MasterCard. Z kolei sieci handlowe otrzymują dodatkowe narzędzie budujące lojalność konsumentów, dzięki czemu zyskują przewagę nad konkurencją” – mówi Bartosz Ciołkowski, dyrektor generalny polskiego oddziału MasterCard Europe.

Zgromadzone punkty konsumenci będą mogli wymienić na atrakcyjne i różnorodne nagrody z katalogu, który będzie dostępny na stronie www.mastercard.pl/specials. Swój dorobek punktowy będzie można wymienić także na „cegiełki” wspierające takie organizacje jak WOŚP, WWF czy WFP.

Z okazji uruchomienia programu Priceless Specials MasterCard przygotował dla jego uczestników wyjątkową loterię, w ramach której rozlosowanych zostanie 16 wyjazdów do paryskiego Disneylandu™, wraz z udziałem w baśniowym balu – atrakcje dostępne wyłącznie dla posiadaczy kart MasterCard i Maestro biorących udział w programie.  O te oraz inne nagrody będą mogły ubiegać się osoby, które zarejestrują na platformie Priceless Specials transakcje bezgotówkowe na minimum 20 zł zrealizowane w sklepach będących partnerami promocji. Loteria potrwa od września do listopada. Ze wszystkimi promocjami i akcjami specjalnymi będzie można zapoznać się od 1 sierpnia br. na stronie www.mastercard.pl/specials.

Jak dołączyć do programu Priceless Specials?

  • Dotychczasowi uczestnicy programu MasterCard Rewards nie muszą dopełniać żadnych dodatkowych formalności, żeby korzystać z Priceless Specials – zostaną oni przeniesieni do nowego programu automatycznie z dniem 1 sierpnia br., zgodnie z informacjami, które otrzymali już od swoich banków oraz od MasterCard. Zebrane dotychczas punkty pozostaną do wykorzystania przez użytkownika danej karty.
  • Użytkownicy kart MasterCard lub Maestro, którzy chcieliby dołączyć do programu, powinni skontaktować się ze swoim bankiem. Tylko za pośrednictwem banku bowiem można zapisać się do Priceless Specials i korzystać z atrakcyjnych ofert.
  • Aby sprawdzić liczbę zebranych punktów, zapoznać się z katalogiem nagród oraz wymienić punkty na nagrody, należy zalogować się na stronie Priceless Specials, podając numer swojej karty płatniczej.

Więcej informacji na temat programu Priceless Specials, w tym szczegółowe zasady uczestnictwa, będzie można znaleźć od 1 sierpnia br. na stronie internetowej www.mastercard.pl/specials.


[1] „Badanie otwartości polskich internautów na wykorzystanie nowoczesnych technologii w bankowości”, Dom Badawczy Maison dla MasterCard, 2016.