Startup Bidroom.com zwycięzcą Tourism Trends Awards 2018

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Udostępnij:

Zlokalizowany w Krakowie startup turystyczny Bidroom.com wygrał 1 miejsce w konkursie Tourism Trends Awards w kategorii IT dla turystyki za swój oryginalny serwis, oferujący do 25% zniżki od cen konkurencji na rezerwację hoteli bez pobierania prowizji od hotelarzy.

fot. unsplash.com

6 kwietnia Marcin Wesołowski, Dyrektor Operacyjny Bidroom.com odebrał nagrodę w Gdańsku podczas gali zamykającej 9 konferencję Nowe Trendy w Turystyce. Tą edycję odwiedziło blisko 500 profesjonalistów branży turystycznej i przedsiębiorców z kraju i zza granicy, którzy edukowali się w zakresie nowych rozwiązań sprzedażowych, marketingowych i technologicznych dostępnych dla hoteli i agencji w 2018 roku.

– Jesteśmy mile zaskoczeni, że wymagające jury NTT doceniło potencjał do zwiększenia bezpośrednich rezerwacji w hotelach, jaki oferuje Bidroom w oparciu o sprawiedliwe zasady współpracy dla hotelarzy. Na każdej konferencji prezentujemy platformę nie tylko jako produkt, ale też jako korzystną i bezprowizyjną alternatywę do konkurencyjnych platform rezerwacyjnych z wysokimi odsetkami dla pośredników – wyjaśnia Michael Ros, Prezes Bidroom.com.

Ros wierzy, że dla polskich hotelarzy to wyróżnienie będzie kolejnym dowodem na to, że bezprowizyjny model Bidroom.com jest najrozsądniejszym wsparciem sprzedażowym dla ich obiektów. Jako platforma do rezerwacji pokoi hotelowych Bidroom.com nie pobiera żadnych prowizji od usługi, przez co hotelarze mogą zapewnić podróżnikom zniżki do 25% od cen u konkurencji.

W 2018 roku firma kontynuuje ekspansję usług w skali Polski, Europy, północnej i południowej Ameryki jak i w Azji, jednocześnie finalizując rozpoczęcie dużej kampanii wzrostu, która do końca roku ma znacząco zwiększyć ilość użytkowników platformy.