BabbaCo, bo tak nazywa się serwis oferujący produkty ułatwiające opiekę nad dziećmi, otrzymał od Lightbanku i SV Angel 1,2 miliona dolarów finansowania.
Serwis słynie przede wszystkim z BabbaBoxu, który jest zbiorem technik, książek z opowiadaniami oraz zabawkami edukacyjnymi. BabbaBox kosztuje 29,99 $ miesięcznie i jest skierowany do dzieci w wieku 3, 4 lub 5 lat.
Jessica Kim, założycielka serwisu BabbaCo, sama jest młoda matką i znając realia „nowoczesnych rodziców”, którzy ciągle są w biegu i nie mają wystarczająco dużo czasu dla dzieci, postanowiła wypełnić tę niszę i przedstawić im swój program edukacji pociech poprzez zabawę i korzystanie z ciekawych eksponatów. Wcześniej Kim, jeszcze jako studentka , stworzyła świetnie prosperujący biznes w branży piekarniczej. Po kilku latach pierwszy interes Jessici doszedł do 3 milionów zysku w sprzedaży.
źródło : techcrunch.com