Startup z Lublina uruchomił platformę NaPudełkach.pl. Pomoże zarządzać firmą cateringową

Dodane:

Artykuł sponsorowany Artykuł sponsorowany

Startup z Lublina uruchomił platformę NaPudełkach.pl. Pomoże zarządzać firmą cateringową

Udostępnij:

Dietomatic z Lublina pomoże właścicielom firm cateringowych. Właśnie wypuścił na rynek platformę NaPudełkach.pl, która automatyzuje i optymalizuje wewnętrzne procesy związane z prowadzeniem tego typu działalności.

NaPudełkach.pl to agregator i porównywarka ofert diet pudełkowych. To także system do zarządzania firmą cateringową. Startup rozwiązuje problem dwóch grup odbiorców.

Dla tych, co chcą jeść zdrowo

Pierwszą są klienci indywidualni. Często to ludzie sukcesu, zabiegane mamy i osoby, które nie przepadają za gotowaniem albo do tego stopnia kochają kulinarne eksperymenty, że regularnie szukają nowych smaków i potraw.

– Odbiorcę diety pudełkowej można spotkać dosłownie wszędzie! Motywacje do podjęcia tego typu sposobu żywienia są bardzo różne, ale opierają się głównie na poszukiwaniu drogi do lepszego odżywiania – wyjaśnia Konrad Ciastoch, pomysłodawca platformy i właściciel firmy Dietomatic, która stoi za projektem.

I właśnie NaPudełkach.pl pomaga tym osobom zdrowo się odżywiać. Głównie dlatego, że serwis to marketplace, a zatem agreguje oferty różnych dostawców diet pudełkowych i umożliwia im porównanie cen proponowanych systemów żywienia. Ale to nie wszystko. Pozwala też wybrać dietę, dopasowaną do indywidualnych preferencji użytkownika. Służą temu różne rodzaje diet. Użytkownik może zdecydować się np. na dietę bezglutenową lub wegańską.

Docelowo pragniemy wykorzystać uczenie maszynowe, aby dopasowywać spersonalizowane diety.

Możliwości jest wiele. Chodzi więc o to, aby uprościć wybór. Inaczej osoby, które chciałyby jeść zdrowo, musiałyby ręcznie wyszukiwać diety pudełkowe, tracąc przy tym sporo czasu.

Korzystając z marketplace ten problem nie istnieje. Wszystkie oferty znajdują się w jednym miejscu. Tak zresztą dzieje się w rozmaitych branżach. Agregatory i porównywarki obecnie dostępne są chociażby w branży turystycznej, finansowej, samochodowej i nieruchomości.

Skoro używasz otomoto, żeby znaleźć super auto, czemu nie skorzystać z napudełkach.pl, żeby znaleźć super dietę?

ZarzÄ…dzanie firmÄ… cateringowÄ… w jednym miejscu

Drugą grupą odbiorców NaPudełkach.pl są właściciele firm cateringowych.

Konrad Ciastoch sam jest właścicielem takiej firmy. Zarządza nie tylko Dietomatic, ale też FreshDieta, czyli cateringiem dietetycznym. To doświadczenie pozwoliło przedsiębiorcy określić problemy, z jakimi boryka się branża, i znaleźć optymalne rozwiązanie. Jest nim system do zarządzania firmą cateringową – to druga strona NaPudełkach.pl.

Pomysłodawca projektu wyjaśnia, że rozwiązanie startupu to zintegrowane narzędzie IT, które łączy ze sobą planowanie diet przez dietetyka, sprzedaż, biuro obsługi klienta, produkcję, magazynowanie i logistykę. Automatyzuje i optymalizuje więc wszystkie wewnętrzne procesy biznesowe oraz pozwala kontrolować koszty i eliminuje błędy, które mogą wystąpić przy prowadzeniu tego biznesu.

Sztuczna inteligencja wesprze NaPudełkach.pl

Projekt ma się na tyle dobrze, że zainteresował się nim inwestor.

– Pozyskaliśmy milion złotych od Impera Alfa – mówi Konrad Ciastoch. Pieniądze zebrane od funduszu VC pozwolą firmie dalej się rozwijać, a jest co, bo Ciastoch ma ambitne plany.

Jego zespół zamierza zaimplementować rozwiązania oparte o sztuczną inteligencję, które pomogą klientom biznesowym tworzyć produkty i prowadzić kosztorysy, indywidualnym z kolei jeszcze skuteczniej dobierać diety. W związku z tym przedsiębiorca planuje rozwijać projekty badawczo-rozwojowe i przenieść NaPudełkach.pl do chmury. Serwis ma działać w modelu SaaS.

– Więcej zamówień cieszy, ale z drugiej powoduje pewne komplikacje. Zwiększa poziom trudności w obsłudze i zarządzaniu logistyką. A co jeśli można by załatwić te wszystkie sprawy za pomocą jednego narzędzia? Tego typu systemy sprawdziły się i nadal rozwijają się na wielu rynkach. Jestem pewna, że i w tej branży nadejdzie ich złoty czas – dodaje Karolina Kur, PR & communication manager Dietomatic.