Startupy z branży turystycznej upadają, bo nie zwracają uwagę na te czynniki [infografika]

Dodane:

MamStartup logo Mam Startup

Udostępnij:

Znajomość rynku i branży zwiększa szansę na przetrwanie. Skift opisało w infografice kilka podstawowych informacji na temat sektora turystycznego i problemów z jakimi borykają się startupy działające w tym obszarze.

fot. pexels.com

Według szacunków Harvard Business Review, aż 95 procent startupów nie poradzi sobie na rynku i ostatecznie upadanie, dotyczy to także tych działających w branży turystycznej. Natomiast pozostałe 5 procent przetrwa, bo rozpozna wyzwania z jakimi zmaga się branża, odpowie na nie i przygotuje adekwatne rozwiązania problemów. Skift zapytało 177 przedsiębiorców z branży turystycznej o najczęstsze przyczyny niepowodzenia, które zwykle nie są brane pod uwagę. Na podstawie odpowiedzi przygotowało infografikę z podstawowymi informacjami o sektorze. Ich znajomość pomoże Ci przetrwać.