Branża: e-commerce, grafika i design, gry, inna, rozrywka, społeczność
Finansowanie: własne
Model biznesowy: abonament, usługi premium
Adres: http://niepowaznie.pl
Czym jest Wasz projekt?
niepoważnie.pl to przede wszystkim portal rozrywkowy. Dajemy użytkownikom niespotykane do tej pory w polskim internecie funkcjonalności. Najważniejszą z nich jest możliwość montowania materiałów. Użytkownik wybiera z galerii klip wideo, grę lub kartkę internetową, wycina ze swojego zdjęcia głowę i przeciąga ją na wybrany materiał. Następnie może wysłać go mailem, wrzucić na FB lub zamówić gadżet w sklepie internetowym. Każdy materiał został przygotowany przez naszych grafików, filmowców, programistów, którzy włożyli w ten projekt ogromną pracę.
Jaki problem rozwiązujecie?
Dajemy użytkownikom możliwość wyrażenia się w odmienny sposób. Mamy nadzieję, ze dobry humor, który wypełnia portal niepoważnie.pl udzieli się naszym użytkownikom i internet stanie się chociaż trochę ciekawszy i zabawniejszy. Materiały dostępne na stronie idealnie nadają się na prezent, a okazji do obdarowywania innych nie brakuje.
Do kogo kierujecie swój projekt?
Do wszystkich, którzy chcą zrobić niespodziankę swoim znajomym i bliskim albo po prostu dobrze się bawią umieszczając swoją głowę w klipach, grach i na kartkach.
Kto stoi za projektem?
Gicom Sp. z o.o. – założona specjalnie pod projekt niepoważnie.pl.
Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?
Strona została uruchomiona 19.02.2012, po roku wytężonej pracy kilkudziesięciu osób. Weszliśmy tym samym w okres promocji i rozpowszechniania całego pomysłu. Pierwszego dnia na stronę weszło 300 osób. Chcielibyśmy, żeby ta liczba każdego kolejnego dnia była większa – w co oczywiście wierzymy. W tej chwili do wykorzystania jest ponad 300 najróżniejszych materiałów, a ich liczba będzie z dnia na dzień rosnąć. Są wśród nich gry internetowe, klipy wideo oraz śmieszne i ciekawe kartki internetowe.
Jakie są plany rozwoju?
Praktycznie każdego dnia dodawane będą nowe materiały. Strona będzie sukcesywnie zapełniać się nowymi filmami, kartkami i grami. To użytkownicy, mamy nadzieję, wskażą nam drogę rozwoju, pokazując, co jest dla nich najbardziej wartościowe.