Czym jest Wasz projekt?
ZaplanujReklame.pl to miejsce spotkań osób odpowiedzialnych za działania reklamowe w swoich firmach z oferentami wszelkiego rodzaju usług czy produktów reklamowych. Portal jest połączeniem specjalistycznej marketingowej giełdy ofert wraz z zakupami grupowymi oraz mini przetargami. Grupą docelową portalu są mali i średni przedsiębiorcy a także pracownicy marketingu zainteresowani poznaniem całego spectrum możliwości skutecznego promowania swojej firmy.
Jaki problem rozwiązujecie?
Mali i średni przedsiębiorcy, których nie stać na dział marketingu, mają problem z wyborem skutecznej reklamy dla swoich przedsięwzięć. Wychodzimy im na przeciw starając się skatalogować szerokie spectrum potencjalnych możliwości reklamowych dla ich firm. Z kolei pracownicy marketingu często nie mają czasu na komunikacje z wieloma dostawcami produktów i usług reklamowych. Dzięki portalowi mogą oni sprawdzić ceny produktu/usługi, którymi są zainteresowani, przeprowadzić przetarg reklamowy, negocjować ceny zakupu z wieloma oferentami wystawiającymi swoje produkty/usługi w jednym miejscu.
Do kogo kierujecie swój projekt?
Naszą grupą docelową są lokalni prężni przedsiębiorcy z sektora MŚP a także pracownicy marketingu polskich przedstawicielstw zagranicznych firm. Generalnie wszyscy ci, którzy w swoich codziennych działaniach promocyjnych dla swoich firm borykają się z brakiem czasu na przeprowadzenie komplementarnych działań w celu wyboru najefektywniejszego partnera biznesowego dostarczającego produkty czy usługi reklamowe.
Kto stoi za projektem?
Projekt był realizowany ze środków własnych. Za projektem stoi prywatny inwestor Tomasz Kwieciński, prezes domu mediowego Mediaverse.
Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?
Projekt wystartował w wersji BETA w dniu 16.04.2012. W tej chwili statystyki dziennego trafficu to zaledwie 300-400 uu przy średniej wartości ilości odsłon/uu = 6,5. W momencie, gdy skończy się faza napełniania ofert przez oferentów, pomysłodawcy portalu będą chcieli uruchomić szerokie działania reklamowe w internecie.
Jakie są plany rozwoju?
Jeżeli portal przyjmie się na polskim gruncie, pomyślimy o ekspansji zagranicznej. Co do najbliższych planów funkcjonalnych, wkrótce przedstawimy naszym użytkownikom pierwsze z narzędzi, czyli Plannera Reklamy, w którym nasi użytkownicy wybierając dopasowanie branżowe, geograficzne, budżetowe i określając kanały mediowe, w których chcą zaistnieć ze swoją reklamą, będą mieli przedstawione najciekawszą kompozycję ofert z portalu.