Czym jest Wasz projekt?
Projekt anydata.online to aplikacja webowa dla firm produkcyjnych i usługowych. Ułatwia zbieranie i analizę danych, które pomagają ocenić wydajność pracowników, wykorzystanie maszyn i urządzeń oraz jakość wykonywanych zadań.
Jaki problem rozwiązujecie?
Podnosimy produktywność pracowników. Zwiększamy wykorzystanie maszyn i urządzeń. Raporty generowane w aplikacji umożliwiają znalezienie „wąskich gardeł”, pomagają ocenić rentowność zleceń. Eliminujemy papierowe lub excel’owe raporty pracy.
Do kogo kierujecie swój projekt?
Głównie do małych i średnich przedsiębiorstw, w większych firmach może wspomóc konkretny dział, lub obszar działania który trudno objąć dużym systemem zarządzania. Aplikacja sprawdzi się w monitorowaniu produkcji, dobrze poradzi sobie również wszędzie tam gdzie wykonywane są jakieś usługi. Może usprawnić pracę managera firmy budowlanej umożliwiając zbieranie danych z wielu budów, pokaże postępy prac w firmie produkcyjnej, szczególnie w takiej, która pracuje na kilka zmian. Prawie w każdej organizacji zastosowanie anydata.online może przynieść korzyści.
W jaki sposób projekt ma zarabiać?
Aplikację oferujemy w modelu SaaS, co przekładając na zarabianie oznacza miesięczny abonament.
Kto stoi za projektem?
Michał Adamczewski i Paweł Łukasiak – wspólnicy Inoko Sp. z o.o., obaj mamy już prawie 20 lat doświadczenia w usprawnianiu procesów z wykorzystaniem IT w firmach produkcyjno-usługowych. Wspiera nas młody, ale już z 6 letnim doświadczeniem, developer python’a – Andrzej Dąbrowski.
Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?
Rozpoczynamy działania marketingowe związane z projektem, pozyskaliśmy już kilku klientów na lokalnym rynku. W lipcu 2016 zaczniemy działania sprzedażowe w Polsce.
Jakie są plany rozwoju?
Dedykowana aplikacja na Android, dla wygodniejszego raportowania w terenie, z opcjonalnym pozyskaniem i prezentacją danych geolokalizacyjnych. Wersja angielska i działania marketingowe w Wielkiej Brytanii. Realizację mniej wymagających funkcji uzależniamy od feedback’u klientów. Rozważamy też integrację z którymś systemem zarządzania urlopami.