Czym jest Wasz projekt?
BAZO.iO to lekka, intuicyjna aplikacja, która identyfikuje firmy wchodzące na stronę internetową, a także stanowi nieocenione wsparcie w kwestii automatyzacji marketingu. Identyfikacja użytkowników funkcjonuje na bazie kodu JavaScript, który wpinamy w źródło strony. W ten sposób zbieramy informacje o gościach monitorowanej witryny. Następnie porównujemy je z wieloma źródłami danych. Dzięki temu jesteśmy w stanie powiedzieć jaka firma chwilę temu gościła na Twojej witrynie. BAZO to intuicyjne i proste w obsłudze narzędzie do automatyzacji marketingu na stronie internetowej. Wysyłaj unikalne komunikaty do klientów, o których wcześniej nawet nie wiedziałeś! Dzięki funkcjom Quick Marketingu, w kilkanaście sekund może stworzyć unikalny pop-up, który skłoni odwiedzających do wysłania wiadomości mailowej czy przejścia w określone przez nas miejsce na stronie. Wykorzystując zebrane przez BAZO informacje, jesteśmy w stanie wyświetlać dedykowane komunikaty, które zawierają nazwę firmy odwiedzającej stronę użytkownika.
Jaki problem rozwiązujecie?
Wdrożenie i codzienna praca z narzędziami do automatyzacji marketingu nie jest łatwa. Czas poświęcony na ich konfigurację i utrzymanie liczy się w dniach lub tygodniach. Bazo pozwala korzystać z dobrodziejstw marketing automation w mniej niż minutę po rejestracji. Dodatkowo rozwiązuje problem anonimowego ruchu na stronie internetowej. Identyfikujemy firmy dostarczając rzetelne i gotowe do wykorzystania informacje. Intuicyjność i prostota rozwiązania sprawiają, że użytkownicy oszczędzają czas i pieniądze na wdrażanie skomplikowanych systemów do monitorowania ruchu i automatyzacji marketingu. Co najważniejsze – wszystko to zrobisz samodzielnie – bez pomocy legionu grafików czy programistów! Z BAZO będzie potrafił korzystać każdy – po minucie w panelu administracyjnym.
Do kogo kierujecie swój projekt?
Produkt skierowany jest dla segmentu B2B, ale sprawdza się też w B2C. Mamy przykłady wdrożeń, gdzie dedykowane Emoji Pop-upy sprawdziły się u producenta makaronu czy dostawców usług internetowych. Produkt kierujemy dla każdej firmy która potrzebuje pewnego źródła wiedzy o potencjalnych klientach, czy partnerach oraz chce w nieszablonowy sposób do tych osób dotrzeć.
W jaki sposób projekt ma zarabiać?
Klienci rozliczają się z nami w formie korzystnej płatności rocznej lub przystępnym abonamencie miesięcznym.
Kto stoi za projektem?
Jesteśmy zespołem składającym się z programistów, marketing managerów i handlowców. Wspólnie mamy ponad 60 lat doświadczenia 🙂 Przez ten czas pracowaliśmy z wieloma firmami. Zarówno tymi małymi, jak i korporacyjnymi gigantami. Wszystkie z nich łączył jeden cel – sprzedaż produktów i usług. Swoje doświadczenia przekuliśmy w aplikację, z której (z ręką na sercu!) każdy z nas chciałby korzystać.
Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?
Niedawno zakończyliśmy etap zamkniętych beta-testów. Znaczna część osób sprawdzających możliwości aplikacji została z nami na dłużej. Aktualnie pracujemy nad dalszym rozwojem produktu i nowymi możliwościami działania.
Jakie są plany rozwoju?
Skupiamy się na internacjonalizacji. W przygotowaniu jest także wzbogacenia aplikacji BAZO o nowe funkcje Quick Marketingu oraz aplikacja mobilna.