Czym jest Wasz projekt?
.Bespokechat to firma realizująca outsourcing obsługi klienta poprzez czat skupiony na pozyskiwaniu leadów sprzedażowych. .BespokeChat sprawia, że osoby, które wcześniej przeglądały stronę i nie wchodziły w interakcje z firmą dzięki naszym konsultantom przestają być anonimowe. Dajemy możliwość nawiązania relacji z tymi klientami poprzez pozyskanie np. danych kontaktowych. Przeszkolony zespół operatorów po stronie .BespokeChat pozwala na wchodzenie w spersonalizowane relacje z klientem przeglądającym stronę partnera, budowanie rozmów opartych o jego potrzeby i poszukiwane na stronie informacje. Zespół .BespokeChat pokrywa duży przedział czasowy obsługi klienta wykraczającego poza godziny pracy biura klienta (minimalnie 12h na dobę, 7 dni w tygodniu).
Jaki problem rozwiązujecie?
– Więcej klientów – konwertowanie ruchu na stronie, który wcześniej nie przynosił żadnej wartości – Outsourcing procesu – nie angażowanie własnych pracowników w proces obsługi czatu – Monitoring efektywności – Dążenie do doskonałości operatorów, wprowadzenie na bieżąco poprawek do skryptów – Dogodny kontakt z klientem -dodatkowy kanał obsługi klienta czynny 12h/ dobę 7 dni w tygodniu
Do kogo kierujecie swój projekt?
– Firmy, które chcą wdrożyć kanał komunikacji z klientem przez czat na swojej stronie, ale nie chcą angażować w ten proces własnych pracowników, – Firmy korzystające z narzędzia live chat, chcące poszerzyć godziny dostępności dla klientów na stronie www lub w całości outsourcować usługę obsługi czat www, – Firmy chcące pozyskać gorące leady sprzedażowe z ruchu na swojej stronie www,
Kto stoi za projektem?
Paweł Antkowiak – przedsiębiorca, wcześniej odpowiedzialny za prowadzenie takich projektów jak baza ekspertów TOKEO.pl, realizował projekt Lingly, który akcelerowany był w akceleratorze TURN8 w Dubaju. Absolwent Informatyki i Zarządzania na Politechnice Wrocławskiej
Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?
Firma jest dochodowa, posiadamy płacących klientów i poszerzamy bazę obsługiwanych firm.
Jakie są plany rozwoju?
Poszerzenie portfolio oferowanych usług, z czasem wejście na rynki zagraniczne.