Czym jest Wasz projekt?
Projekt tworzymy dla grafików, programistów front-end i agencji. Pracując z klientami na odległość zauważyliśmy, że sporo czasu tracimy na rozmowy o poprawkach. Przy kilkunastu projektach i kilkudziesięciu poprawkach, w skrzynkach mailowych zaczyna panować chaos. Nasza aplikacja pozwala w łatwy sposób oznaczać elementy do poprawy na projektach graficznych oraz wygodnie zarządzać listami zadań.
Jaki problem rozwiązujecie?
W wersji lite użytkownik (klient) przesyła do aplikacji plik obrazu. Następnie za pomocą narzędzi (kształty, tekst) oznacza na obrazie elementy do poprawki. Po zatwierdzeniu utworzona zostaje lista zadań. Lista może trafić do agencji tworzącej projekt, grafika lub programisty. Zadania można przesyłać dalej, komentować, porządkować lub odhaczać.
Do kogo kierujecie swój projekt?
Aplikację Bugio dedykujemy agencjom (reklamowym, interaktywnym), a także freelancerom (grafikom, programistom front-end). Bugio najbardziej przyda się tam, gdzie w danym czasie pracuje się nad wieloma projektami graficznymi na raz. Aplikację mogą również wykorzystać osoby, które same zlecają projekty graficzne agencjom.
Kto stoi za projektem?
Pomysł na Bugio powstał podczas luźnej rozmowy kumpli z pracy. Wszyscy zauważyliśmy, że praca przy projektach interaktywnych wymaga dobrego narzędzia do kontaktu z klientem i zespołem. Nasz start-up tworzy kilku programistów i grafik. Mamy spore doświadczenie w tworzeniu aplikacji webowych i portali internetowych.
Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?
Obecnie zakończyliśmy pracę nad wersją lite aplikacji Bugio. Została oficjalnie opublikowana kilka dni temu, a to zbyt mały okres, aby mówić o wynikach. Jednak dotarło już do nas wiele pozytywnych opinii na temat naszego start-upu.
Jakie są plany rozwoju?
Pracujemy dalej nad docelową wersją aplikacji, która będzie rozszerzona o rozbudowany panel zadań z opcją logowania oraz możliwość implementacji do projektów stron internetowych. Zamierzamy dotrzeć z naszą aplikacją zarówno do polskiej branży interaktywnej / reklamowej, jak i do naszych sąsiadów za granicą. Oczywiście, jesteśmy otwarci na feedback odbiorców, dlatego nasz produkt będziemy stale rozwijać.