Czym jest Wasz projekt?
Calltracker jest narzędziem służącym do analizy źródeł ruchu telefonicznego. To odpowiednik „Google Analytics” dla ruchu telefonicznego. Zbieramy dane wskazujące, jakie media były źródłem interakcji telefonicznej potencjalnego klienta z firmą i pozyskania leadów telefonicznych. Dodatkowo umożliwiamy nagrywanie wszystkich rozmów, tym samym dając narzędzie do pracy nad poprawą jakości rozmów sprzedażowych służące również kierownikom i dyrektorom działów sprzedaży.
Jaki problem rozwiązujecie?
Dzięki Calltrackerowi można zmierzyć wszystkie działania marketingowe i reklamowe oraz określić ich skuteczność w generowaniu telefonów sprzedażowych przychodzących od klientów. Umożliwiamy mierzalność kampanii przez określenie ROI z reklamy dla firm, do których dzwonią zainteresowani nabywcy. Ułatwiamy podejmowanie decyzji w oparciu o dane dotyczące efektywności. Dajemy możliwość optymalizacji kampanii celem jej skupienia na wydajnych źródłach i pozyskania większej liczby leadów, a ostatecznie zwiększenia sprzedaży. Nasze narzędzie służy przede wszystkim optymalizacji budżetu marketingowego, pozwalając inwestować środki w efektywne kanały sprzedaży. Dodatkowo w dalszej kolejności pozwala na zwiększenie sprzedaży po sprawdzeniu źródeł pozyskanych leadów telefonicznych ze wszystkich kampanii marketingowych oraz na podjęcie właściwych działań w celu zwiększenia konwersji sprzedażowej z pozyskanych leadów.
Do kogo kierujecie swój projekt?
Usługę kierujemy do firm, gdzie kanał telefoniczny i połączenia przychodzące generują co najmniej 20% sprzedaży. Dobrym przykładem są firmy usługowe, finanse, hotele, deweloperzy, agencje nieruchomości, salony samochodowe itp. Zapraszamy do kontaktu właścicieli firm, dyrektorów operacyjnych, dyrektorów zarządzających, dyrektorów oraz managerów marketingu i sprzedaży, specjalistów IT oraz e-commerce, agencje marketingowe oraz domy mediowe.
W jaki sposób projekt ma zarabiać?
Usługę oferujemy w wariancie abonamentowym w formie elastycznych umów na czas nieokreślony, które można zawsze modyfikować na potrzeby prowadzonych kampanii marketingowych.
Kto stoi za projektem?
Projekt w głównej mierze finansowany jest przez grupę kapitałową Setanta S.A. Ponadto korzysta z rozwiązań telekomunikacyjnych jednego z liderów rynku w obszarze połączeń telefonicznych.
Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?
Działamy od 2013 r. i obecnie koncentrujemy się na rynku polskim. Współpracujemy zarówno z agencjami marketingowymi, domami mediowymi, jak również bezpośrednio z firmami ze wszystkich branż. Obecnie mamy już kilkudziesięciu klientów biznesowych korzystających z usługi. Zwiększamy ilość klientów, poprzez budowę i rozwój działu sprzedaży, a także działania marketingowe ukierunkowane na rozpoznawalność marki Calltrackera.
Jakie są plany rozwoju?
Chcemy rozwijać analizę połączeń telefonicznych i rozwiązania wspomagające pozyskiwanie klientów. Telefony przychodzące mają jeden z najwyższych wskaźników konwersji, są tzw. gorącym leadem. Plany na bieżący rok to nowe biuro handlowe, zwiększenie zatrudnienia w dziale sprzedaży oraz zwiększenie tempa pozyskiwania nowych klientów w Polsce. Dodatkowo rozwój produktu poprzez wprowadzenie nowych funkcjonalności dedykowanych pod potrzeby danego klienta, a w dalszej kolejności planujemy wejść z usługą na rynki zagraniczne.