Czym jest Wasz projekt?
DartTrax to innowacyjna forma promocji i zarobku na Facebooku. W systemie DartTrax zasady są proste:
- zarabiasz na automatycznej, ale moderowanej publikacji wpisów na swoim fanpage’u
- szeroko promujesz się na Facebooku, zlecając kampanie u innych.
Jaki problem rozwiązujecie?
System DartTrax pośredniczy w komunikacji między reklamodawcą a wydawcą. Po raz pierwszy właściciel fanpage’a może zarabiać na jego prowadzeniu. Zwiększa także atrakcyjność swojej strony dzięki dodatkowej treści w postaci zamówionych kampanii. Sam ustala cenę wpisów i selekcjonuje treści, które po akceptacji są automatycznie publikowane. Reklamodawcy promują swoją markę wśród fanów popularnych fanpage’y, a ich wpisy pojawiają się razem z pozostałymi treściami Facebooka i nie są odbierane jako reklama. Skutecznie docierają nawet do milionów użytkowników i budują zaangażowanie wokół marki.
Do kogo kierujecie swój projekt?
DartTrax wychodzi na przeciw potrzebom zarówno właścicieli fanpage’y, którzy mogą zarabiać na prowadzeniu własnej strony, oraz reklamodawców, którzy chcą skutecznie promować swoją markę lub firmę w social mediach.
Kto stoi za projektem?
Serwis DartTrax jest autorskim projektem grupy pasjonatów social mediów i marketingu z Wrocławia.
Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?
Projekt wystartował w czwartek, 26 stycznia 2012 roku. W tej chwili wydawcy uzupełniają katalog stron DartTrax, dodając własne fanpage’e. Od 6 lutego reklamodawcy będą mogli zamawiać kampanie promocyjne na wybranych stronach w ramach serwisu Facebook.
Jakie są plany rozwoju?
W pierwszej odsłonie DartTrax oferuje możliwość przeprowadzania kampanii na serwisie Facebook. W następnych tygodniach reklamodawcom zostanie udostępniona możliwość docierania do użytkowników portali Twitter.com i Google Plus. Serwis będzie wkrótce dostępny także dla zagranicznych wydawców i reklamodawców.