Czym jest Wasz projekt?
DESKTOMY to system zarządzania wirtualnym biurem, którego głównym zadaniem jest ułatwianie i automatyzacja codziennych czynności związanych z obsługą Klientów wirtualnego biura. Obsługuje korespondencję, skany poczty, powiadomienia, rezerwację sal konferencyjnych i sal spotkań oraz generuje miesięczne zestawienia usług wykonanych na rzecz Klientów.
Jaki problem rozwiązujecie?
DESKTOMY to przeniesienie procesu obsługi wirtualnego biura do chmury. Najważniejszą funkcjonalnością systemu jest obsługa tradycyjnej poczty przychodzącej do Klientów wirtualnych biur. Dzięki niej zarówno firma obsługująca WB jak i jej Klienci będą mieli dostęp do wszystkich dokumentów, w każdym momencie z dowolnego urządzenia. Dodatkowo Wirtualne Biura mogą zdefiniować dowolne usługi np. wynajem sal konferencyjnych czy biurek na godziny i zarządzać ich rezerwacjami i rozliczeniami z panelu DESKTOMY.
Do kogo kierujecie swój projekt?
Projekt ma bardzo konkretną grupę docelową i są nią firmy świadczące usługi tzw. Wirtualnego Biura – rozwiązania popularnego wśród freelancerów i małych firm.
Kto stoi za projektem?
Za wdrożenie projektu odpowiada agencja MBT MEDIA (www.mbtmedia.pl), która jest też obecnie jego właścicielem. Osobą odpowiedzialną za projekt jest Tomasz Kacała – współwłaściciel agencji, prowadzący projekty internetowe i multimedialne od ponad 8 lat. Wcześniej budował m.in. Wydaje.pl, teraz także DużeKubki.pl czy KreatywnyWarsztat.pl.
Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?
Aplikacja jest już w fazie pierwszych wdrożeń u Klientów i zbierania feedbacku.
Jakie są plany rozwoju?
Min. 20 Klientów w Polsce w przeciągu 6 miesięcy, stały rozwój na naszym rynku i wyjście na Europę z aplikacją sprawdzoną już na naszym rynku.