Czym jest Wasz projekt?
DingDog jest aplikacją dla właścicieli psów. Założenia aplikacji są banalnie proste: wychodzisz na spacer z psem, włączasz aplikację i na swoim telefonie możesz zobaczyć na mapce, kto i z jakim psem właśnie spaceruje, podejrzeć jego profil (wiek, rasa, płeć). Możesz zaprosić go na spacer, dodać do znajomych, wysłać wiadomość. Możesz także „zameldować się” na spacerze, dzięki temu inni będą mogli Cię widzieć i do Ciebie dołączyć. https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.dingdog https://dingdog.pl/media-o-nas
Jaki problem rozwiązujecie?
Dzięki aplikacji psy i ludzie mają lepsze spacery – rozwiązujemy problem samotności, likwidujemy nudę i monotonię u psów i ludzi. Ważne jest także to, że DingDog jest jakby inicjatywą społeczną – część dochodów z reklam i współpracy sponsorskiej zostanie przeznaczona na pomoc zwierzętom i poprawę ich sytuacji w schroniskach.
Do kogo kierujecie swój projekt?
Użytkownikami aplikacji są wszyscy właściciele psów, w każdym wieku, posiadający smartfona. Aplikacja jest na tyle prosta i intuicyjna, że osoba w każdym wieku może ją swobodnie obsłużyć.
Kto stoi za projektem?
Marzena Polańska – pomysłodawczyni, marketingowiec, Anna Orwat – designer, webdeweloper, Tomasz Banaszewski – serwis i aplikacja na Androida, Paweł Janecki – aplikacja na iOS.
Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?
Aplikacja jest wdrożona we wrześniu 2015 na Androida. Wykonaliśmy poprawki, udoskonalenia i dodaliśmy nowe funkcje. Aktualnie – po wersji York, Pitbull – jest wersja 3.0 „Toller”. Ukończyliśmy pracę nad iOS, który zostanie wdrożony w lutym 2016 r. Pracujemy nad interancjonalizacją aplikacji. Wersję EN wdrożymy do końca lutego 2016 r. Mamy już pokaźny pakiet użytkowników, duże grono przyjaciół aplikacji wśród blogerów i pism branżowych, prawie 7000 fanów Facebookowych. Udało nam się zainteresować projektem sporo mediów, wśród artykułów wymienić można np. całostronicowy artykuł w Wysokich Obcasach, program w Dzień Dobry TVN, Przyjaciel Pies, duży artykuł w Dogs&Sports, INN Poland, Brief i wielu innych. Jesteśmy nominowani w plebiscycie Soczewski Focusa 2015.
Jakie są plany rozwoju?
Chcemy zainteresować rynki zagraniczne aplikacją – tutaj jest do zrealizowania wiele pomysłów, których rzecz jasna opisywać nie będziemy, gdyż już powstają kopie naszej (pierwszej na świecie) aplikacji. Cierpimy męki niedofinansowania = chałupniczego marketingu (co i tak wychodzi nam całkiem dobrze), cierpimy za każdym razem, gdy kolejna osoba mówi: „O! Jaki świetny pomysł! Jak mi to jest potrzebne! Nie wiedziałem, że coś takiego jest!”, a następnie okazuje się, że w jego okolicy są sami tacy = nie dotarliśmy z informacją o aplikacji. Dlatego też będziemy pukać do każdych drzwi i okien, by znaleźć kogoś, kto spojrzy choć na nasze plany marketingowe i excele. Mamy też mnóstwo pomysłów na fajne narzędzia reklamowe w aplikacji. Koniec z wnerwiającymi paskami, które każdego denerwują i nikt nie odbiera treści takiej reklamy. Wprowadzimy je w miarę możliwości finansowych.