Czym jest Wasz projekt?
Pomysł na nową aplikację zrodził się w głowie Ali Majcherkiewicz – świeżo upieczonej pani weterynarz i Piotrka Hyrczaka – programisty specjalizującego się w aplikacjach mobilnych. Wspólnie postanowili stworzyć serwis, dzięki któremu właściciele zwierzaków mogliby szybko odnaleźć najbliższą lecznicę czy sklep zoologiczny oraz bez problemu dotrzeć na miejsce.
Jaki problem rozwiązujecie?
Znalezienie weterynarza jeszcze nigdy nie było takie proste! Aplikacja dlaZwierzaka.com to największa baza usług zoologicznych online. Umożliwia wyszukanie najbliższego specjalisty, przejrzenie profilu usługodawcy oraz porównanie dostępnych ofert. Korzystając z mapy, użytkownicy bez problemu mogą odnaleźć trasę i trafić do wybranego punktu. W aplikacji można też ocenić przedsiębiorcę i wyrazić swoją opinię. Już niedługo dla użytkowników będą dostępne także nowe opcje: rezerwowanie wizyty przez internet, dodawanie zwierzaków do własnych profili czy zakładanie książeczki zdrowia.
Do kogo kierujecie swój projekt?
Naszym głównym celem jest ułatwienie kontaktu pomiędzy właścicielami zwierząt domowych a przedsiębiorcami działającymi na rynku produktów i usług dla zwierzaków. Dlatego kierujemy aplikację z jednej strony do użytkowników prywatnych – właścicieli zwierzaków, którzy mogą szybko odnaleźć potrzebnego specjalistę, natomiast z drugiej strony do usługodawców: weterynarzy, fryzjerów dla zwierząt, hoteli, sklepów zoologicznych – by promowali swoje produkty przez dlaZwierzaka.com
Kto stoi za projektem?
Założycielami są Ala Majcherkiewicz – weterynarz i Piotr Hyrczak– programista. Razem z zespołem z agencji interaktywnej Zaven z Wrocławia (www.zaven.pl) nieustannie pracują nad sprawnym działaniem aplikacji.
Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?
Obecnie działają główne funkcje aplikacji. Z serwisu można już korzystać online: dlazwierzaka.com oraz poprzez wersje mobilne, które są już dostępne na systemy: Android, iOS, Windows Phone. Praca ruszyła jesienią 2014 roku, a od listopada prowadzony jest profil aplikacji na Facebooku, gdzie zebrało się już ponad 600 fanów. Aplikacje mobilne ściągnęło już kilkadziesiąt osób, a statystyki wejść na stronę www również codziennie rosną.
Jakie są plany rozwoju?
Już niedługo dla użytkowników będą dostępne nowe opcje: rezerwowanie wizyty przez internet, dodawanie zwierzaków do własnych profili czy zakładanie książeczki zdrowia. Naszym głównym celem na najbliższy czas jest promocja aplikacji oraz zdobycie inwestora, który wsparłby nas finansowo – mamy motywację i umiejętności, więc jedyną rzeczą, która może nam zagrozić jest koniec funduszy.