Czym jest Wasz projekt?
Do>More jest platformą internetową, która łączy w jednym miejscu i czasie darczyńców oraz beneficjentów. Dzięki Do>More, organizacje charytatywne mogą w łatwy, profesjonalny i jednocześnie w pełni transparentny sposób pozyskiwać realnie więcej środków na realizację swoich celów. Za pośrednictwem Do>More chcemy kreować i promować nowoczesną charytatywność. Pragniemy zmienić obraz dobroczynności w Polsce, która kojarzy się dzisiaj przede wszystkim z litością, poświęceniem i wyrzutami sumienia. Motorem działań jest energia i chęć pomagania.
Jaki problem rozwiązujecie?
Do>More ułatwia działania charytatywne użytkownikom Internetu, którzy na co dzień nie mają czasu, żeby udzielać się społecznie. Przy pomocy specjalnie przygotowanego systemu przelewów online pomagamy organizacjom dobroczynnym zbierać środki niezbędne na ich funkcjonowanie i niesienie pomocy potrzebującym.
Do kogo kierujecie swój projekt?
Nasz projekt skierowany jest do wszystkich użytkowników Internetu, którzy zauważają potrzebę pomagania potrzebującym, nie mają jednak czasu na to czasu w tradycyjnej formie. Do>More chce uwrażliwiać ludzi na potrzeby innych i pokazywać, że pomagać można niejako przy okazji: korzystając z Internetu, robiąc zakupy online i na wiele, wiele innych sposobów.
Kto stoi za projektem?
Szefem projektu jest Szymon Wierciński – absolwent Akademii Leona Koźmińskiego, obecnie pracuje nad rozprawą doktorską z pogranicza CSR i eCommerce. Ma bogate doświadczenie w implementowaniu programów CSR do prywatnych przedsiębiorstw ze szczególnym uwzględnienie branży eCommerce. Doradzał organizacjom dobroczynnym przy akcjach fundraisingowych. Do>More to także Kasia – doświadczona badaczka rynkowa, organizatorka wydarzeń i koordynatorka licznych akcji medialnych oraz Karol, który brał udział w wielu badaniach zarówno społecznych jak i marketingowych.
Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?
Do tej pory Do>More nawiązało współpracę z ponad setką organizacji charytatywnych (m.in.: Fundacja Dzieciom „Zdążyć z Pomocą”, Fundacja Dzieci Niczyje, Fundacja Synapsis, Polska Akcja Humanitarna), co pozwoliło zebrać ponad 350 000 zł na cele dobroczynne. Współpracujemy także z ponad 400 sklepami internetowymi, które oferują użytkownikom Do>More charytatywny cash-back. Jest głośno o nas w mediach – występowaliśmy w „Dzień Dobry TVN”, „Pytaniu na śniadanie” w TVP1, „Teleexpressie”. Mówiło o nas Radio Dla Ciebie, zaś pisał Newsweek oraz Gazeta Wyborcza. Portal odwiedza co miesiąc ok. 45 000 osób
Jakie są plany rozwoju?
W najbliższym czasie planujemy wprowadzenie innowacyjnego programu Koszyka Charytatywnego we współpracy z platformą zakupów internetowych Shoper. Chcemy także w dalszym ciągu rozwijać działalność portalu o nowe projekty i systematycznie zwiększać liczbę użytkowników oraz darczyńców poprzez promowanie nowoczesnej charytatywności.