Czym jest Wasz projekt?
„Dr Barbara” to wsparcie żywieniowe dla osób z nadwagą oraz tych, których diagnoza medyczna stanowi o chorobie zależnej od diety. To także podpowiedź kulinarna dla osób świadomych jak ważna jest profilaktyka zdrowia w postaci zbilansowanej diety. Dr Barbara – time to eat healthy to portal i aplikacja mobilna niezbędna do trwałej zmiany nawyków żywieniowych.
Jaki problem rozwiązujecie?
E-usługa, którą zbudowaliśmy i rozwijamy każdego dnia rozwiązuje problem EPIDEMII nadwagi, otyłości oraz chorób zależnych od diety.
Do kogo kierujecie swój projekt?
Swój projekt kierujemy do osób: otyłych i z nadwagą, chorych na: miażdżycę, cukrzycę, nadciśnienie tętnicze, alergie i nietolerancje pokarmowe, szukających pomysłów na zdrowe przepisy.
W jaki sposób projekt ma zarabiać?
Portal i aplikacja Dr Barbara rozpoczynają się darmowym (przez 7 dni) czasem testowym. Dalej jest abonament uzależniony od czasu trwania usługi oraz wybranego pakietu.
Kto stoi za projektem?
Pomysłodawcą, CEO i większościowym udziałowcem jest Eleonora Burzyńska – doświadczona z wieloma sukcesami kobieta z misją i determinacją do poprawy jakości życia ludzi na całym świecie. Zespół tworzą: dietetycy, lekarze – konsultanci różnych specjalności, marketingowcy oraz informatycy.
Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?
Aplikacja mobilna Dr Barbara obecnie znajduje się na 3 miejscu w wyszukiwarce Google Play pod hasłem „dieta”. Liczba pobrań na androida znajduje się w przedziale 10.000 – 50.000. Dr Barbara buduje także swój wizerunek jako eksperta zdrowej diety poprzez social media – FB: blisko 11.000 aktywnych fanów. Aplikacja mobilna Dr Barbara została doceniona przez światowych ekspertów IT poprzez nominację Mobile Trends Awards do najlepszego projektu 2015 w kategorii sport i zdrowie. Spółka Quantum (właściciel marki Dr Barbara) otrzymała także wyróżnienie w XIII konkursie o tytuł Poznańskiego Lidera Przedsiębiorczości w kategorii startup.
Jakie są plany rozwoju?
Obecnie aplikacja wchodzi (jako pierwsza) na CROWDWAY organizowane przez Szkołę Inwestowania z siedzibą we Wrocławiu. Plan rozwoju: wejście aplikacji na rynki zachodnie.