Czym jest Wasz projekt?
e-Reklamacje to nowatorska aplikacja stanowiąca kompleksowe wsparcie systemowe w zakresie obsługi posprzedażowej procesów reklamacyjnych i zwrotów w handlu tradycyjnym oraz e-commerce. Spośród wielu oferowanych funkcjonalności, o jej atrakcyjności decydują m.in.: indywidualne statusy monitorujące proces reklamacji, interaktywna komunikacja z konsumentem, możliwość generowania spersonalizowanych formularzy reklamacyjnych, widget do umieszczenia formularza reklamacyjnego na własnej stronie, automatyczne powiadomienia, dostęp do statystyk, ocen i komentarzy konsumentów.
Jaki problem rozwiązujecie?
Aplikacja zapewnia usprawnienie, udoskonalenie i uproszczenie procesu reklamacji oraz zwrotów poprzez zapewnienie jego pełnej automatyzacji. Umożliwienie konsumentom dostępu do informacji dot. poszczególnych etapów reklamacji przekłada się na lepszą obsługę posprzedażową.
Do kogo kierujecie swój projekt?
Wyróżnić możemy dwie grupy odbiorców: pierwsza – właściciele sklepów, producenci, dla których aplikacja stanowić może pomocne narzędzie w obsłudze zgłoszeń reklamacyjnych, oraz grupa druga – konsumenci-klienci sklepów, chcący zainicjować,a następnie monitorować procesy reklamacyjne.
Kto stoi za projektem?
Projekt jest zarządzany i rozwijany przez firmę ThinkDifferent Szymon Czarnecki.
Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?
Projekt jest obecnie dostępny w sieci w wersji beta. Gruntowne przetestowanie aplikacji w warunkach produkcyjnych przez klientów i sklepy dostarczy wielu informacji o mocnych i słabych stronach aplikacji.
Jakie są plany rozwoju?
Na aktualnym etapie zależy nam na promocji i rozpowszechnieniu aplikacji. Podstawowym celem jest znalezienie rzeczowych sklepów, które dołączyłyby do Platformy. Proces rozbudowy postępować będzie wraz z rosnącą liczbą użytkowników, a jej dostosowywanie zależeć będzie od ich indywidualnych potrzeb.