Czym jest Wasz projekt?
System eKolportaż jest pośrednikiem pomiędzy: klientami którzy zlecają wykonanie usług kolportażu bezadresowego, czyli ulotkowania (mieszkania, domy, osiedla, miasta, dzielnice) na terenie całego kraju. a wykonawcami-dystrybutorami, którzy wykonują zlecone przez klienta akcje ulotkowe. W systemie może zarejestrować się potencjalny klient, który dokonuje wyceny i zlecenia on-line oraz potencjalny dystrybutor, który podczas rejestracji określa cennik i rejony, na których system eKolportaż będzie pośredniczył w sprzedaży, obsłudze.
Jaki problem rozwiązujecie?
Przede wszystkim jest to pierwszy system (brak konkurencji), za pośrednictwem którego klient może samodzielnie, bez wychodzenia z domu, biura, bez czasochłonnych kontaktów telefonicznych i mailowych zaplanować, zlecić, wycenić i śledzić rezultaty akcji ulotkowych na terenie osiedli, miast. Kolportaż odbywa się do skrzynek pocztowych, pod drzwi mieszkań lub do domków jedno i wielorodzinnych. System odciąża też właścicieli, pracowników firm dystrybucyjnych od czasochłonnych rozmów, wycen i organizacji zleceń. System automatycznie wycenia klientowi akcję na wybranych rejonach Kraju i przygotowuje kompletne zlecenie dystrybutorowi. System posiada moduły do zarządzania: – rejonami w których wykonywane są usługi – rozliczeniami – cennikami – czasem pracy
Do kogo kierujecie swój projekt?
Projekt kierujemy mniejszym klientom, którzy często zlecają wykonanie akcji ulotkowych małym, nieprofesjonalnym wykonawcom. Nie istnieje podobny system wśród firm konkurencyjnych. Komunikacja z Klientem w standardowym modelu polega na: – spotkaniu wykonawcy z klientem – zarysowywaniu map, podczas spotkania – na kartkach – wysyłce klientowi map narysowanych na bazie map samochodowych Powyższe działania są czasochłonne i niedokładne. My zmieniamy formę obsługi klienta o 180 stopni. 100% on-line.
Kto stoi za projektem?
Spółka celowa, dotowana z programu „Dotacje na innowacje” w działaniu 8.1.
Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?
Projekt wystartował na początku 2014 roku. Dotacja, projekt miał trwać 2 lata i obecnie zamknęliśmy rozliczenia z PARP. W tym momencie spółka jest na etapie trzyletniego utrzymania projektu.
Jakie są plany rozwoju?
Promocja systemu, usług. Osiągnięcie jak największych zysków w 2016, 2017 i 2018 roku. Sprzedaż firmy wraz z systemem większemu podmiotowi.