Czym jest Wasz projekt?
Celem Everytap jest, by zabawa na mieście była jeszcze ciekawsza. Everytap umożliwia otrzymywanie nagród nie tylko za złożone zamówienie, ale też za same wizyty w danym miejscu i ilość spędzonego w nim czasu. Zdobyte w ten sposób punkty użytkownicy mogą wymieniać na darmowe lunche, drinki i limitowane gadżety. Dzięki technologii iBeacon cały proces odbywa się szybko i sprawnie. Beacony pozwalają wywoływać zaplanowane reakcje w telefonach, gdy te znajdą się w jego zasięgu.
Jaki problem rozwiązujecie?
Klienci, chcąc nabić punkty za zamówienie, wybierają w aplikacji liczbę przysługujących im punktów, po czym przykładają telefon do udostępnionego przez nas niewielkiego urządzenia, zwanego beaconem. Punkty otrzymywać można również już za same wizyty lub czas spędzony w lokalu, do czego nie jest potrzebna jakakolwiek interakcja z telefonem ani nawet włączanie aplikacji. Wystarczy, by była zainstalowana! Dla lokali partnerskich to szansa na zawiązanie dłuższych relacji ze swoimi klientami, nagradzać ich za wizyty i spędzony czas czy promować wybrane produkty.
Do kogo kierujecie swój projekt?
Użytkownicy to osoby aktywnie spędzający czas na mieście, nie tylko w lokalach gastronomicznych. Klientem z kolei są miesca, przy czy obecnie to głównie kawiarnie, restauracje oraz kina. Kolejną grupą odbiorców, dla których będzie dostępny system to producenci i dystrybutorzy produktów dostępnych w lokalach partnerskich. Dzięki Everytap otrzymają oni możliwości zdalnego organizowania kampanii promocyjnych oraz zarządzania i monitorowania sprzedaży.
Kto stoi za projektem?
Przesem firmy jest Maciej Piwko, z wykształcenia weterynarz, a z doświadczenia osoba, która przez kilka prowadziła własny pub oraz jest współwłaścicielem gdańskiego hostelu i guest house’u. Osobą kierującą projektem Everytap jest Adam Pachucki, doświadczony w projektowaniu oraz zarządzaniu wdrożeniami aplikacji mobilnych oraz rozwiązań e-commerce i m-commerce. Projektantem UX jest z kolei Kamil Łukasiewicz, a grafikę tworzy Ksawery Kirklewski. Radek Sadurski jest z kolei odpowiedzialny za sprzedaż i organizację.
Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?
Aplikacja Everytap na iOS została udostępniona na początku sierpnia 2014 roku. Obecnie działa w 20 lokalach w Trójmieście oraz dwóch w Warszawie. Wraz z uruchomieniem Everytap na system Android, zostanie rozpoczęty proces wdrażania aplikacji w innych lokalizacjach.
Jakie są plany rozwoju?
Najbliższe plany rozwoju to udostępnienie androidowej wersji aplikacji oraz skalowanie działalności w pozostałych miastach. Finalizowane są rozmowy dotyczące inwestycji, która pomoże przenieść Everytap na nowe rynki. Niedługo zaproponujemy alternatywę dla pieczątek otrzymywanych przy wejściu do klubu. Wiemy też, jak wykorzystać technologię iBeacon do wygodniejszego składania i opłacania zamówień przy barze, czy kupowania biletów, stojąc w kolejce na koncert. Chcemy, by nasi użytkownicy, wychodząc na miasto, mogli zostawiać swoje portfele w domach.