Czym jest Wasz projekt?
FIELDWORKER to aplikacja wspomagająca firmy posiadające pracowników terenowych. Nasze oprogramowanie umożliwia szybkie przesyłanie informacji pomiędzy pracownikami, co znacznie przyśpiesza wszystkie działania. Dzięki aplikacji mobilnej serwisanci między innymi mają możliwość sprawdzenia dokładnych szczegółów odnośnie zlecenia, wykonania zdjęcia z naprawy a w przyszłości skorzystania z banku informacji, lub chatu z kolegami z firmy w celu uzyskania porady. Druga cześć systemu to aplikacja Webowa dzięki, której w szybki i łatwy sposób przekażemy informacje naszym pracownikom terenowym.
Jaki problem rozwiązujecie?
Swego czasu nasza firma prowadziła serwis produktów i usług. Wielokrotnie szukaliśmy rozwiązania, które usprawniło by nasze działania na każdej płaszczyźnie lecz nic takiego nie znaleźliśmy. Głównym problemem przy pracy z serwisem (lub inną branżą) w terenie jest to iż nigdy nie wiemy co w danym momencie robi nasz pracownik. Czy już dojechał do klienta? Czy skończył wykonywać usługę? Czy mam czas aby „wcisnąć” kolejne zlecenie? FIELDWORKER nie tylko usprawnia same działania terenowe, ale również ich organizację, dzięki czemu mamy więcej czasu na rozwijanie biznesu.
Do kogo kierujecie swój projekt?
Nasz system skierowany jest głównie do firm zatrudniających pracowników terenowych z jakiejkolwiek branży. Nie ma znaczenia czy to będzie firma serwisująca np kotły CO czy drukarki. Przykładem może być również Polica i Szpital z Dublina, którzy chcieli by wykorzystać naszą aplikacje do pracy z ich mobilnymi tłumaczami.
Kto stoi za projektem?
Paweł i Michał. Jesteśmy zapaleńcami jeśli chodzi o nowe technologie i usługi z zakresu SaaS. Od kilku lat prowadzimy własne działalności gospodarcze, w których międzygminnymi prowadzimy serwis naszych klientów, zajmujemy się również tworzeniem oprogramowania dostosowanego do Waszych potrzeb.
Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?
Aktualnie kończymy MVP i do końca lutego 2015 chcemy rozpocząć testy naszej platformy. Mamy w bazie około 50 klientów chętnych na beta testy. W połowie marca ruszamy z docelową kampania marketingowa i sprzedażą naszych usług.
Jakie są plany rozwoju?
W Polsce mamy zarejestrowanych około 60 000 firm działających jako serwisy produktów. Pragniemy pozyskać minimum 1% tego rynku prowadząc równocześnie ekspansje na rynki zagraniczne. Kolejny krok to rozwój naszego rozwiązania tak aby spełniał wszystkie potrzeby i wymagania klientów.