Czym jest Wasz projekt?
Krótko mówiąc, Flowi to „PizzaPortal” dla kwiaciarni. Na platformie Flowi są zebrane najlepsze kwiaciarnie z największych Polskich miast. Każda kwiaciarnia zarejestrowana we Flowi dostaje własny nowoczesny sklep internetowy, na którym prezentuje swoje dzieła artystyczne. My zajmujemy się pozycjonowaniem i marketingiem kwiaciarni, pozyskując dodatkowych klientów, a ona skupia się na tym co robi najlepiej – tworzy piękne bukiety i kompozycje kwiatowe.
Jaki problem rozwiązujecie?
Ułatwiamy dostęp do zakupu oryginalnych bukietów w kwiaciarniach, które nie mają własnego sklepu internetowego. Dajmy klientowi więcej niż standardowe bukiety od Poczty Kwiatowej itp.
Do kogo kierujecie swój projekt?
B2C – głównie są to ludzie w wieku 24-40 lat, którzy znajdują się poza domem i chcą sprawić bliskiej osobie przyjemność. B2B – kwiaciarnie nie mające własnej strony internetowej albo mające z niej słaby ruch.
W jaki sposób projekt ma zarabiać?
Pobieramy 20% prowizji od każdego zrealizowanego zamówienia.
Kto stoi za projektem?
Projekt ma 2 founderów. Od 3 lat prowadzimy agencję, która tworzy design i strony internetowe dla klientów zagranicznych. Współpracowaliśmy z Nike, Dior, Alcatel. Mamy 30 osób na pokładzie. Oprócz nas w agencji jest ekipa, która koduje stronę, zajmuje się pozycjonowaniem i marketingiem.
Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?
Projekt działa na Krakowskim rynku od 15 Listopada. Współpracujemy z 5 kwiaciarniami, zrealizowaliśmy kilkadziesiąt zamówień.
Jakie są plany rozwoju?
Zajmujemy się przygotowaniem platformy pod działanie na cały kraj, mamy już opracowaną strategię wejścia w nowe miasta. Po osiągnięciu 1000 transakcji planujemy szukać inwestora, żeby rozwijać projekt szybciej.