Czym jest Wasz projekt?
Foopla oferuje niezależnym sklepom spożywczym darmowe narzędzie do sprzedaży online-to-offline oraz dostęp do dashboardu z narzędziami do zamawiania towaru od lokalnych dostawców, podglądu statystyk sprzedaży w czasie rzeczywistym, oraz tworzenia czasowych promocji i kampanii. Wszystko to umożliwia małym sklepikom adaptacje do lokalnych gustów w zależności od lokacji oraz podłączenie dodatkowych serwisów stanowiących o przewadze względem konkurujących supermarketów.
Jaki problem rozwiązujecie?
Supermarkety stopniowo wypierają małe sklepy i producentów żywnosci, co zagraża różnorodności i bezpieczeństwu systemów żywieniowych na całym świecie.
Do kogo kierujecie swój projekt?
Nasi klienci to świadomi konsumenci, najczęściej są to kobiety w wieku 18-34, pracujące zawodowo w sektorze publicznym lub na pół etatu w sektorze kreatywnym lub reklamowym.
Kto stoi za projektem?
Międzynarodowa drużyna pod przewodnictwem Kamila. Wszyscy mają za sobą wcześniejsze doświadczenie ze startupami. Drużyna składa się z 5 osób.
Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?
Wchodzimy w otwartą beta. Mamy na koncie umowy z 30-stoma sklepami na terenie Kopenhagi i listy intencyjne ze Szwecji i Niemiec.
Jakie są plany rozwoju?
W najbliższym czasie planujemy rozwinąć aplikację mobilną iOS i dopracować dashboard na tablety androida używane przez sklepikarzy. Po skutecznych testach otwieramy się na rynek globalny.