Futuro Games

gry, dzieci i parenting, edukacja, e-commerce, aplikacje
Finansowanie:
fundusz, własne
Model biznesowy:
abonament, usługi premium
Udostępnij:

Czym jest Wasz projekt?

Futuro Games jest studiem, które powstało z pasji do twórczej edukacji dzieci, połączonej z nowoczesnymi technologiami. Ponieważ mamy silną alergię na nudę, przykładamy wielką wagę do tego, by nasze produktu łamały paradygmat procesu nauki jako smutnego obowiązku.

Naszym pierwszym produktem jest Virtual One – Kurs Angielskiego oparty m.in. o własne uniwersum oraz mechanikę gry Minecraft. W ramach kursu dzieci otrzymują naszą aplikację oraz dostęp do kilkunastu misji na serwerach Minecraft. Całość osnuta jest fabularną grą typu RPG, gdzie uczestnik wciela się w bohatera ratującego świat. Przechodząc poszczególne zadania, dziecku musi używać i uczyć się języka angielskiego.

W naszych planach są kolejne produkty związane z edukacją, które również oparte będą o świat nowoczesnych technologii i gier.

Jaki problem rozwiązujecie?

Pomagamy zmienić u dzieci optykę edukacji jako procesu, który może być dla nich twórczy i pełen zabawy. Dostarczamy rozwiązania, które skutecznie uczą i nie nudzą dzieci.

Rodzicom zapewniamy produkt edukacyjny, który kochają dzieci. Pokazujemy, że gry mogą w intencyjny sposób uczyć nowych umiejętności i wiedzy.

Do kogo kierujecie swój projekt?

Obecny produkt jest adresowany do dzieci w wieku 6-9 lat.

Kolejne produkty będą podnosiły wiek odbiorców.

Na razie obecni jesteśmy na rynku polskim oraz testowo w dwóch krajach Europy Zachodniej.

Do końca 2020 roku chcemy ustabilizować sprzedaż na 3-4 rynkach europejskich.

W jaki sposób projekt ma zarabiać?

Dostęp do kursu jest płatny (opłata jednorazowa). Sprzedajemy też nasz kurs w modelu B2B do szkół z zajęciami pozalekcyjnymi.

W przyszłości planujemy też inne opcje płatności m.in. subskrypcje czy mikropłatności (szczególnie na rynkach zachodniej Europy).

Kto stoi za projektem?

Mariusz Sand CPO – właściciel szkół z zajęciami pozalekcyjnymi nienudno.pl, z których skorzystało już kilkanaście tysięcy dzieci. Autor unikalnych programów edukacyjnych.

Michał Gregier CEO – z rynkiem produktów dla dzieci oraz e-commerce oraz startupami związany od 2008r.

Naszym partnerem inwestycyjnym jest Shape.vc, aktywnie wspierający nas finansowo i merytorycznie.

Startupy

Dodaj startup