Czym jest Wasz projekt?
Homedi to nowoczesna platforma online do zamawiania profesjonalnych usług masażu i rehabilitacji (B2C) oraz corporate wellness (B2B): z bezpłatnym dojazdem tego samego dnia; tylko sprawdzeni i wykwalifikowani terapeuci; od 99 zł za godzinę. Dzięki Homedi klienci mogą zrelaksować się w zaciszu ulubionego miejsca podczas sesji masażu, odzyskać sprawność bez czekania w kolejce dzięki rehabilitacji z dojazdem i zregenerować siły podczas masażu biurowego w miejscu pracy
Jaki problem rozwiązujecie?
Homedi rewolucjonizuje sektor służby zdrowia i usług wellness poprzez uproszczenie całego procesu zamówienia do niezbędnego minimum. Zamówienie wizyty odbywa się poprzez prosty i intuicyjny system online, z przejrzystym cennikiem i bez ukrytych opłat. Staranna selekcja i rekrutacja masażystów i fizjoterapeutów posiadających wieloletnie doświadczenie i odpowiednie kwalifikacje pozwala klientom Homedi zaoszczędzić czas na poszukiwaniu odpowiedniego specjalisty. Z kolei szybka płatność online gwarantuje bezpieczeństwo i wygodę dla najbardziej wymagających.
Do kogo kierujecie swój projekt?
Projekt kierujemy do klientów indywidualnych (masaż i rehabilitacja z dojazdem) oraz klientów korporacyjnych (usługi corporate wellness).
W jaki sposób projekt ma zarabiać?
Projekt zarabia na prowizji od każdego zamówienia (B2C) oraz kontraktach w usługach corporate wellness (B2B).
Kto stoi za projektem?
Za projektem stoi osoba z doświadczeniem zdobytym w 3 spółkach z ramienia Rocket Internet w Azji: sprzedaży e-commerce do Azji Południowo-Wschodniej (Lazada), technologii mobilnych w transporcie miejskim (Easy Taxi) oraz zamawiania i dostawy produktów spożywczych online (foodpanda). W projekt zaangażowani są także eksperci branżowi, którzy prowadzą własne kliniki rehabilitacyjne i wspierają projekt merytorycznie.
Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?
Projekt jest na etapie gotowego MVP. Obsłużyliśmy pierwszych klientów i obecnie wdrażamy aplikację dla klientów indywidualnych. Koncepcja jest już zweryfikowana na rynkach zachodnich (USA, UK, Niemcy) i chcemy ją wprowadzić na rodzimy rynek.
Jakie są plany rozwoju?
Plany rozwoju to ekspansja na kolejne miasta w Polsce oraz rozszerzenie oferty usług.