Branża: kariera i rekrutacja,
Model biznesowy: inny
Finansowanie: własne
Adres: interviewme.pl
Czym jest Wasz projekt?
InterviewMe to serwis oferujący rozbudowaną aplikację do tworzenia CV i listów motywacyjnych. Innowacyjność pełnej usługi polega na możliwości sprawdzenia dokumentów użytkownika przez zawodowego rekrutera, oraz jego wsparciu przy całym procesie przygotowania do rekrutacji.
Jaki problem rozwiązujecie?
Kreator oszczędza czas i pozwala w prosty sposób stworzyć atrakcyjną aplikację. CV tworzymy od podstaw lub na podstawie profilu LinkedIn. Wszystkie elementy można dowolnie ustawiać, zmieniać ich nazwę i dodawać nowe. Kreator tłumaczy stałe fragmenty CV na wybrany język i dopasowuje układ listu do konwencji obowiązującej w danym kraju. Następnie użytkownik wybiera z ponad 300 szablonów CV i listu. Ekspert zapewnia kompleksowe wsparcie kandydatów przy rekrutacji od, poprawy, tworzenia i tłumaczenia dokumentów do przygotowania do rozmowy kwalifikacyjnej i assessment center
Do kogo kierujecie swój projekt?
Nasze usługi są przydatne każdej osobie aktywnej zawodowo, będącej na etapie poszukiwania lub zmiany pracy.
Kto stoi za projektem?
InterviemMe budujemy we trzech. Założycielem jest Kuba Koziej – obecnie odpowiedzialny za marketing. Później do projektu dołączył Piotr Sosnowski, który jest twarzą firmowego bloga. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w HR odpowiada też za opracowanie dokumentów dla użytkowników oraz pomoc w przygotowaniu do rekrutacji. Na końcu dołączył do nas Kacper Krawczyk, który steruje całym IT. Na stałe współpracujemy z zespołem starannie wyselekcjonowanych tłumaczy.
Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?
Jesteśmy w fazie wczesnego rozwoju. Działamy od grudnia 2013. Przez pierwsze 4 miesiące testowaliśmy aplikację i model freemium. Prawdziwy start projektu to kwiecień/maj 2014. W kwietniu udało nam się zbudować zasięg na profilu 101 CV (ponad 50 tys) fanów w miesiąc – dziś to już drugi za pracuj.pl fanpage na polskim Facebook w kategorii HR i rekrutacja według badania SoTrender. W maju uruchomiliśmy nową wersję aplikacji z obecnym modelem biznesowym. Zrezygnowaliśmy z bezpłatnych szablonów, aby zainwestować we wsparcie techniczne dla użytkowników. Pakiety zaczynają się aktualnie od 10 zł, jednak sam kreator staramy się mocno łączyć z usługami HR.
Jakie są plany rozwoju?
Aktualnie pracujemy nad przebudowaniem kreatora, tak aby użytkownicy mogli całkowicie dowolnie tworzyć i modyfikować dokumenty, a nawet składać je z poszczególnych elementów. Po dopracowaniu kreatora mamy inny scenariusz dla Polski, a inny dla wersji anglojęzycznej, ale to już dalsze plany.