Czym jest Wasz projekt?
Kadromierz to narzędzie do zarządzania personelem w modelu SaaS (Software as a service), które rozwiązuje uciążliwe problemy organizacji, kontroli i rozliczania czasu pracy pracowników i zleceniobiorców. Aplikacja doskonale wypełnia lukę pomiędzy tworzeniem grafików pracy, list obecności i listy płac na kartce papieru lub w skoroszytach Excel, a rozbudowanymi systemami HR/RCP dedykowanymi dla większych firm. Kadromierz to proste i wygodne w obsłudze narzędzie, z którego pożytek odczuje zarówno pracodawca jak i jego pracownicy. Dzięki oprogramowaniu w chmurze, aplikacja jest dostępna z każdego urządzenia z dostępem do Internetu.
Jaki problem rozwiązujecie?
Mamy już 2016 rok, oprogramowanie w chmurze jest doskonałym i przyszłościowym rozwiązaniem dla firm. Zauważyliśmy lukę w narzędziach do zarządzania personelem dla firm gdzie występuje rotacja czasu/miejsca pracy pracowników, ich wynagrodzenie jest wypłacane na podstawie przepracowanych roboczogodzin lub zwyczajnie istnieje potrzeba rejestracji czasu pracy. Kadromierz to narzędzie do tworzenia online grafiku pracy, zbierania dyspozycyjności pracowników, list obecności i listy płac. Prosty i intuicyjny interfejs oraz znacząca oszczędność czasu sprawią, że osoba korzystająca z Kadromierza nie wróci do starych metod planowania i rozliczania czasu pracy pracowników.
Do kogo kierujecie swój projekt?
Kadromierz doskonale sprawdzi się w firmach gdzie występuje rotacja czasu/miejsc pracy pracowników, wynagrodzenie jest wypłacane na podstawie przepracowanych roboczogodzin lub zwyczajnie występuje potrzeba rejestracji wejść/wyjść pracowników. Nasza grupa docelowo to małe i średnie firmy z branży: gastronomii, firm usługowych, sprzedaży detalicznej, hotelarstwa, edukacji, call centers, firmy ochroniarskie, zdrowie i uroda, sport i fitness i wiele innych.
W jaki sposób projekt ma zarabiać?
Głównym strumieniem przychodów to subskrypcje miesięczne, roczne oraz płatny okres próbny. Oferujemy również licencjonowanie produktu na zasadach whitelabel oraz program partnerski.
Kto stoi za projektem?
Radosław Głowaty – CEO & Co-Founder, Piotr Staszczyński – Founder, Oskar Paolini – CTO & Co-Founder.
Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?
Projekt jest na etapie early stage.
Jakie są plany rozwoju?
We wczesnym etapie kładziemy nacisk na sprzedaż bezpośrednią jednocześnie pracując nad organicznym wzrostem. Skutecznie poszukujemy partnerów biznesowych pod kątem pośrednictwa w sprzedaży oraz rozwoju aplikacji. Planujemy globalną ekspansję na rynki zagraniczne w 2017 roku.