Czym jest Wasz projekt?
Knoocker jest systemem interaktywnej rozrywki łączącym aktywność ruchową z wirtualną rzeczywistością. Unikalny sposób grania w Knoocker polega na użyciu dowolnej piłki jako kontrolera gry. Gracze mają za zadanie trafiać w animacje komputerowe pojawiające się na interaktywnej ściance. Knoocker to unikalna, polska technologia opierająca się na lokalizacji źródła dźwięku za pomocą systemu czujników ultradźwiękowych. Każde miejsce uderzenia piłki jest precyzyjnie wykrywane przez konsole i przekładane na język animacji.
Jaki problem rozwiązujecie?
Knoocker to interaktywna rozrywka, zarówno dla dzieci, jak i dorosłych. Nasz system wprowadza m.in. możliwość przeprowadzenia samodzielnego treningu sportowego oraz zapewnia w pełni mobilne centrum interaktywnej rozrywki i multimediów.
Do kogo kierujecie swój projekt?
System Knoocker to idealne rozwiązanie dla otwartych i zamkniętych sal zabaw, agencji eventowych, hoteli, ośrodków sportowych, rehabilitacyjnych czy też placówek edukacyjnych.
W jaki sposób projekt ma zarabiać?
Poprzez sieć dystrybutorów w Polsce i Europie.
Kto stoi za projektem?
Na sukces firmy składa się szereg osób i firm podwykonawczych, dzięki którym zarówno produkcja, jak i sprzedaż produktu Knoocker jest możliwa i osiągnęła niezwykle zadowalający pułap. Pomysłodawcą urządzenia jest dr Krzysztof Krzywdziński.
Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?
Obecnie firma Knoocker działa na polskim rynku oferując interaktywne rozwiązania dla sal zabaw, agencji eventowych, hoteli, ośrodków sportowych, placówek edukacyjnych. Niedawno także wprowadziliśmy na rynek nasz nowy produkt – Spirali – samo kręcącą się karuzelę, która robi furorę wśród najmłodszych odbiorców.
Jakie są plany rozwoju?
Stawiamy na stałe poszerzanie oferty interaktywnych gier Knoocker dedykowanych dla różnych branż, ciągłe doskonalenie konstrukcji produktu oraz tworzenie coraz to nowych rozwiązań w odpowiedzi na potrzeby rynku.