LadyTime

zdrowie i uroda
www.LadyTime.pl
Finansowanie:
własne
Model biznesowy:
abonament, pośrednictwo, usługi premium
Udostępnij:

LadyTime.pl pomoże Ci znaleźć dobrego fryzjera, kosmetyczkę lub innego specjalistę z branży uroda i pielęgnacja w najbliższej okolicy. Podstawową funkcjonalnością użytkownika jest możliwość umówienia wizyty online, np. nawet wtedy kiedy salon jest zamknięty.

Czym jest Wasz projekt?

LadyTime.pl pomoże Ci znaleźć dobrego fryzjera, kosmetyczkę lub innego specjalistę z branży uroda i pielęgnacja w najbliższej okolicy. Podstawową funkcjonalnością użytkownika jest możliwość umówienia wizyty online, np. nawet wtedy kiedy salon jest zamknięty. Z punktu widzenie biznesu, jesteśmy rozwiązaniem, które pozwala pozyskiwać nowych klientów oraz budować lojalność wśród obecnych. Dzięki dynamicznym kalendarzom salony mogą przeceniać mało popularne godziny i sprzedawać usługi w bardzo atrakcyjnych dla użytkowników cenach.

Jaki problem rozwiązujecie?

Aby znaleźć dobrego fryzjera, najczęściej pytasz o radę znajomych. W chwili obecnej nie ma jednego miejsca w sieci gdzie mógłbyś znaleźć prawdziwe informacje na temat salonu i jednocześnie zarezerwować wizytę online 24/7. Wyszukiwarka serwisu pozwala na odnalezienie w prosty sposób interesujących Cię zabiegów, które możesz porównać pod względem ceny, ale też lokalizacji gdzie jest wykonywany i opinii innych użytkowników.

Do kogo kierujecie swój projekt?

LadyTime.pl jest platformą, która łączy dwie grupy odbiorców. Z jednej strony jest to serwis dla kobiet oraz mężczyzn dbających o swój wygląd. Z drugiej strony, projekt skierowany jest bezpośrednio do właścicieli salonów i profesjonalistów z tej branży, którzy mogą zaprezentować swoją ofertę szerokiemu gronu.

Kto stoi za projektem?

Twórcami projektu są dwie osoby, Marcin Niewitecki i Przemysław Jurek posiadający wieloletnie doświadczenie w budowaniu i sprzedaży rozwiązań reklamowo-marketingowych dla małego i średniego biznesu w Polsce. Swoje doświadczenie zdobyli pracując w agencjach reklamowych i branży yellowpages.

Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?

W chwili obecnej LadyTime.pl posiada w pełni działający serwis i strukturę firmy. Rozpoczęliśmy aktywną sprzedaż i mamy pierwszych klientów. Przez najbliższe miesiące będziemy również kłaść duży nacisk na marketing serwisu.

Jakie są plany rozwoju?

Nieustannie powiększamy liczbę salonów w serwisie. Na tę chwilę jesteśmy obecni w 29 największych miastach w Polsce. Do końca roku chcemy być obecni w całej Polsce.

Startupy

Dodaj startup