Czym jest Wasz projekt?
Jesteśmy firmą technologiczno-handlową, która tworzy aplikację wspierające sprzedaż, analitykę i promowanie marek na Instagramie oraz Pintereście i Twitterze. Aplikacje dostępne są dla użytkowników po utworzeniu konta na naszej platformie link2buy.it
Jaki problem rozwiązujecie?
Obecnie w sprzedaży mamy już trzy gotowe narzędzia: INSTA SHOP LINK2BUY, APLIKACJE MAIL2BUY ORAZ APLIKACJĘ WHISPERIA. Dwie pierwsze (INSTA SHOP oraz MAIL2BUY) kierujemy głównie do branży e-commerce, ponieważ służą wsparciem w monetyzacji biznesu na Instagramie. Celem ich działania dla użytkowników jest skrócenie drogi od inspiracji zakupowej (przeglądającego dany post na profilu) do zakupu pożądanego produktu w sklepie naszego klienta. Rozwiązujemy w ten sposób powszechnie znane markom ograniczenie Instagrama, polegające na możliwości umieszczenia tylko jednego klikalnego linka w BIO swojego profilu. Najczęściej jest nim link do strony głównej e-sklepu, co dla marek angażujących czas, zasoby ludzkie i pieniężne w rozwój kanału na instagramie jest sporym utrudnieniem.
Do kogo kierujecie swój projekt?
Wszystkie osoby i firmy zainteresowane podwyższaniem swojego biznesowego „performance” na Instagramie i Pintereście są w kręgu naszego zainteresowania. Nasze aplikacje doskonale sprawdzają się w małych i dużych firmach, które sprzedają swoje produkty w internecie (INSTA SHOP, MAIL2BUY, SELOGRAM) a Instagram i Pinterest są dla nich jednym z wielu, ale bardzo ważnym źródłem pozyskiwania klienta. Współpracujemy też z wieloma blogerami, influencerami, artystami, trenerami, którym zależy na szybkim i celowanym rozwoju swojego kanału na Instagramie ponieważ są dla nich źródłem zarabiania pieniędzy. Każdemu klientowi oferujemy 7 dniowy darmowy okres testowy, po którym decyduje czy chciałby skorzystać z płatnej subskrypcji.
W jaki sposób projekt ma zarabiać?
Sprzedajemy nasze aplikacje w formie miesięcznych subskrypcji. Projekt prowadzimy od marca 2016r. Początkowo były to tylko prace deweloperskie i koncepcyjne. Pierwsza sprzedaż pojawiła się w czerwcu 2016r. Obecnie obsługujemy już kilkuset klientów w Polsce i Europie. Cały zespół pracowników liczy sobie 9 osób a spółka jest w pełni rentowna.
Kto stoi za projektem?
Założycielami są dwie osoby, które jednocześnie pełnią funkcje w zarządzie spółki. Krzysztof Tomaszewski – prezes zarządu odpowiedzialny za development, to osoba z wieloletnim doświadczeniem w realizacji projektów IT zarówno na rynku polskim jak i europejskim. Certfikowany specjalista Microsoft oraz CISCO w zakresie cloud computing. Od 2008r aktywny przedsiębiorca, prowadził własną działalność gospodarczą pod szyldem LONME. Obecnie w 100 % inwestuje swój czas i energię w projekt Link2Buy. Arkadiusz Bebej – członek zarządu odpowiedzialny za sprzedaż i marketing, to doświadczony przedsiębiorca i coach biznesowy. Od 2007r był właścicielem i zarządzał kilkoma firmami handlowymi, w branży finansowej, internetowej oraz kosmetycznej. W każdej z nich był odpowiedzialny za rozwój kanałów sprzedaży i wyznaczanie kierunków rozwoju.
Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?
Obecnie, koncentrujemy się na rynku polskim gdzie już potrafiliśmy wypracować cały proces sprzedaży i obsługi klienta. Jak już wspomniałem klienci zostają z nami na dłużej dzięki czemu mamy pewien komfort finansowy w planowaniu dalszego rozwoju biznesu. Pierwszych kilkudziesięciu zagranicznych klientów z Europy już też obsługujemy , ten kierunek rozwoju będzie naszym celem w 2017r.
Jakie są plany rozwoju?
Plany na 2017r to utrzymać tempo pozyskiwania nowych klientów w Polsce. Zatrudnić kolejnych konsultantów odpowiedzialnych za rozwój rynków zagranicznych. Rozwijać sieć Partnerów Biznesowych i Franczyzobiorców. W pierwszej kolejności zaatakujemy rynek niemiecki, brytyjski, skandynawski, oraz całą ścianę wschodnią. Jesteśmy oczywiście otwarci na inne rynki jak tylko pojawią się w zespole odpowiedni ludzie do wykonania powierzonej pracy.