Czym jest Wasz projekt?
Aplikacja Magello powstała wyłącznie po to, żeby wspierać małych i średnich organizatorów turystycznych, łącznie z tymi, którzy np. organizują pielgrzymki. To technologiczny ukłon w stronę tysięcy przedsiębiorców, który może zrewolucjonizować rynek turystyczny nad Wisłą, bo oferuje usługę dotychczas dostępną dla największych graczy na rynku. Duże, międzynarodowe organizacje turystyczne mają swoje systemy zarządzania sprzedażą i organizacją imprez. Średni i mniejsi gracze na rynku turystycznym radzili sobie we własnym zakresie używając metod dość… powiedzmy tradycyjnych, które zmuszały do angażowania kilku osób w organizację każdego wyjazdu. A przecież ci najbardziej prężni tour-operatorzy, którzy chcą się rozwijać, organizują po kilka, kilkanaście imprez. Zanim siedliśmy do pracy, długo rozmawialiśmy z naszymi przyszłymi klientami o tym, jakie są ich potrzeby. Co powinno być trzonem tej aplikacji, żeby zamknąć kwestię organizacji wyjazdu w jednym, skomplikowanym technologicznie a jednocześnie prostym w obsłudze programie, który kosztowo będzie w zasięgu wszystkich rozwijających się organizacji turystycznych.
Jaki problem rozwiązujecie?
Dzięki aplikacji Magello można dodawać wyjazdy do systemu a tworząc je, podawać limity dotyczące liczby osób, określać cenę, a także umieszczać podstawowe informacje. Możliwe jest także m.in. dodanie specyficznych warunków oraz określenie regulaminu dla uczestników. Aplikacja umożliwia również określenie dodatkowych opcji wraz z ich ceną, limitami czasowymi oraz ilościowymi. Dalej organizator ma także możliwość określenia form zakwaterowania, które będą dostępne dla klientów podczas wyjazdu – podobnie jak inne opcje, one również mogą posiadać limity ilościowe, a także określoną cenę, o których decyduje operator turystyczny. Trzecim sposobem dopasowania wyjazdu do potrzeb użytkownika jest umożliwienie mu wyboru spośród dostępnych opcji transportu – tak naprawdę o transporcie decydują turyści, którzy mogą stosować przy jego wyborze dowolne kryteria. Aplikacja umożliwia również generowania kodów zniżkowych – zarówno procentowych, jak i kwotowych.
Do kogo kierujecie swój projekt?
Z założenia chcieliśmy przygotować produkt, który wzmocni rynek turystyczny w tym obszarze, w którym nie było rozwiązań przeznaczonych dotychczas dla najsilniejszych graczy. Duże, międzynarodowe organizacje turystyczne mają swoje systemy zarządzania sprzedażą i organizacją imprez. Średni i mniejsi gracze na rynku turystycznym radzili sobie we własnym zakresie używając metod tradycyjnych, które zmuszały do angażowania kilku osób w organizację każdego wyjazdu. A przecież ci najbardziej prężni tour-operatorzy, którzy chcą się rozwijać, organizują po kilka, kilkanaście imprez. Zanim siedliśmy do pracy, długo rozmawialiśmy z naszymi przyszłymi klientami o tym, jakie są ich potrzeby. Co powinno być trzonem tej aplikacji, żeby zamknąć kwestię organizacji wyjazdu w jednym, skomplikowanym technologicznie a jednocześnie prostym w obsłudze programie, który kosztowo będzie w zasięgu wszystkich rozwijających się organizacji turystycznych.
Kto stoi za projektem?
Firma Appinspired, czyli grupa młodych informatyków zajmująca się budowaniem rozwiązań typu SaaS
Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?
Obecnie wchodzimy na rynek, mamy kilku pierwszych klientów
Jakie są plany rozwoju?
Chcemy być dostawcą oprogramowania pierwszego wyboru dla rynku turystycznego w Polsce oraz na rynkach europejskich. W planach jest ekspansja na wszystkie rynki świata