Czym jest Wasz projekt?
Mantreo to aplikacja wspomagająca zarządzanie projektami tłumaczeniowymi od etapu wyceny aż do wystawienia faktury. Program działa w chmurze obliczeniowej Amazonu (SaaS) i jest dostępny poprzez przeglądarkę internetową z dowolnego miejsca z dostępem do internetu.
Jaki problem rozwiązujecie?
Zarządzanie biurem tłumaczeń w Polsce jest trudne, głównie ze względu na nasyconą branżę i wysoką konkurencję cenową. Biura tłumaczeń muszą optymalizować koszty i inteligentnie zarządzać prowadzonymi działaniami, aby wyróżnić się spośród konkurencji. Mantreo wychodzi na przeciw tym problemom, pozwalając pracownikom biur tłumaczeń skupić się na świadczeniu właściwych usług. Program skraca czas sporządzenia wyceny, automatyzuje żmudne czynności, pozwala na użyteczne zarządzanie bazą tłumaczy i klientów, w prosty sposób zarządza indywidualnymi cennikami, przelicza jednostki, wystawia faktury i posiada wiele innych funkcji dopasowanych do specyfiki projektów tłumaczeniowych.
Do kogo kierujecie swój projekt?
Mantreo jest dedykowane małym i średnim biurom tłumaczeń, których specyfika działania i zakres problemów są nam dobrze znane.
W jaki sposób projekt ma zarabiać?
Po okresie próbnym klienci mogą wybrać jeden z trzech abonamentów, dopasowanych do rozmiaru firmy.
Kto stoi za projektem?
Interpresto Sp. z o.o. łączy kompetencje zarówno z branży tłumaczeniowej, jak też IT.
Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?
Obecnie kilkadziesiąt biur tłumaczeń korzysta z Mantreo jako głównego oprogramowania do zarządzania projektami. Jesteśmy na etapie skalowania sprzedaży i internacjonalizacji produktu.
Jakie są plany rozwoju?
Planujemy dalszy rozwój funkcji aplikacji tak, aby jeszcze bardziej zoptymalizować proces tłumaczenia i obniżyć jego koszty.