Czym jest Wasz projekt?
Marka.plus to platforma umożliwiająca proste i wygodne zamawianie personalizowanych produktów drukowanych oraz gadżetów.
Jaki problem rozwiązujecie?
Pomysł to próba rozwiązania problemów, które napotykają klienci agencji i drukarni. Bardzo istotnym elementem współpracy z naszymi klientami jest tworzenie indywidualnego projektu dla klienta, jeszcze zanim złoży on zamówienie. Do usprawnienia pracy klientów z naszym działem graficznym przygotowaliśmy specjalne formularze i szablony, które nasz potencjalny klient wypełnia (online) w celu uzyskania całkowicie darmowej wizualizacji produktu. Klient przed opłaceniem zamówienia ma możliwość wglądu w projekty i ich poprawę. Ponadto jednym z najczęstszy problemów firm z naszej branży jest długi czas odpowiedzi na pytania klientów. Dlatego tworząc markę.plus postanowiliśmy, by na każdym etapie nasi klienci mieli możliwość porozmawiania z doradcą na temat produktu który chcą zamówić i projektu, który otrzymali. Staramy się, by klienci w razie wątpliwości mogli szybko skontaktować się z nami w celu uzyskania odpowiedzi, dlatego oferujemy różne formy kontaktu: chat, email, telefon, messenger. Czas odpowiedzi to dla nas jeden z najbardziej istotnych czynników, który cały czas staramy się usprawniać.
Do kogo kierujecie swój projekt?
Działamy w modelu B2B. Obecnie naszym głównym odbiorcą są małe i średnie firmy, jednak wśród naszych klientów są również fundacje, szkoły, uczenie, JST.
W jaki sposób projekt ma zarabiać?
Firma zarabia dzięki sprzedaży personalizowanych produktów reklamowych.
Kto stoi za projektem?
Bracia Łukasz i Piotr swoje umiejętności pracy z klientami branży reklamowej wynieśli z pracy w agencji reklamowej. Zespół Marki.plus budowany jest wokół dwóch głównych działów czyli obsługi klienta i działu graficznego.
Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?
Budujemy bazę nowych produktów, ulepszamy obecne oraz staramy się szukać nowych kanałów dotarcia do klientów. Rok 2018 to ponad 2000 zrealizowanych zleceń.
Jakie są plany rozwoju?
Aktualnie rozwijamy bazę produktów które oferujemy, skupiając swoją uwagę tylko na takich produktach, które wg nas są praktyczne i pożyteczne. Dodatkowo przygotowujemy ekspansję na rynki zagraniczne zaczynając od najbardziej obiecujących produktów. Ponadto na rok 2019 planujemy emisję podcastu na temat grafiki/designu oraz specyfiki pracy z klientami w naszej branży.