Czym jest Wasz projekt?
MEDIAR jest środowiskiem cyfrowym dla fanów sportów zarządzanym przez kibiców. Jednocześnie buduje infrastrukturę dla umożliwiania każdego budowania aplikacji zdecentralizowanych wokół społeczności sportowych.
Jaki problem rozwiązujecie?
Fani i ich wkład nie są doceniani na runku. Wnoszą ogromny wkład i wpływają na wyniki finansowe calej branży a nie są za to w żadny sposób wynagradzani. MEDIAR zmienia model całego rynku, dając więcej władzy kibicom i wzbogacając ich doświadczenia za pomocą narzędzi technologicznych. Jednocześnie, zachęcając partnerów do społeczności udostępnia im globalną przestrzeń dla reklamy, promocji i rozwoju. Tym samym MEDIAR zbudował win-win model gdzie każdy zyskuje.
Do kogo kierujecie swój projekt?
Budujemy nowoczesną społeczność MEDIAR przezdewszstkim dla milośników sportów, kibiców ale zarówno dla wszystkich interesariuszy branży sportowej – partnerów, marek światowych, influencerów, zawodowców, klubów, kampanii transportowych i inn.
W jaki sposób projekt ma zarabiać?
Pobieramy drobne opłaty od każdej transakcji oraz z partnerstw i reklam.
Kto stoi za projektem?
Za projektem MEDIAR stoją kibice przede wszystkim. Zespół się składa z ekspertów z rynków kapitałowych, nowoczesnych technologii, strategii, marketingu, sportu.
Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?
Pierwsza aplikacja z rodziny MEDIAR – applikacja dla fanów piłki nożnej MatchDiary w najbliższym czasie będzie dostępna w wersji Beta. Obecnie przeprowadzamy światową kampanie ICO i budujemy społeczność MEDIAR.
Jakie są plany rozwoju?
Rozwój infrastruktury, funkcjonalności cyfrowych, nawiązanie nowych partnerstw, zakończenie ICO.