Czym jest Wasz projekt?
MoneyPenny.me to oprogramowanie dla małych firm i freelancerów służące do wystawiania faktur online, ewidencji wydatków, zarządzania projektami i klientami. Aplikacja ma wbudowaną funkcję time trackera, który pozwala na mierzenie czasu pracy online. Dodatkowo jest możliwość monitorowania czasu pracy członków zespołu w czasie rzeczywistym. W każdym momencie z zaewidencjonowanego czasu pracy można wygenerować faktury i wysyłać je do Klienta.
Jaki problem rozwiązujecie?
MoneyPenny.me w kompleksowy sposób przejęła całą papierkową robotę związaną z prowadzeniem Firmy, pomaga oszczędzać czas, zwiększa efektywność działań, a wszystkie dokumenty są przechowywane w chmurze i dostępne z dowolnego miejsca na ziemi po zalogowaniu na konto. . Wystawianie faktur zajmuje kilka sekund, automatycznie wysyłane są do Klientów przypomnienia o płatnościach za zaległe faktury, każdy wydatek można ewidencjonować poprzez zrobienie zdjęcia rachunku lub faktury. Time tracker rejestruje czas pracy pracowników. Dodatkowo z MoneyPenny można zarządzać projektami i Klientami. Aplikacja pozwala na generowanie wykresów z wybranym zakresem danych co umożliwia m.in. przejrzystą ocenę opłacalności prowadzonych prac, efektywności pracowników i najbardziej rentownych projektów.
Do kogo kierujecie swój projekt?
MoneyPenny.me została stworzona z myślą o freelancerach, jednoosobowych przedsiębiorstwach i małych firmach. Osoby pracujące zdalnie, współpracujące z różnymi kontrahentami i rozliczający się w różnych walutach mają możliwość wystawiania faktur w wielu językach i w każdej walucie.
Kto stoi za projektem?
DAYquiri GmbH.
Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?
MoneyPenny.me rozpoczęła swoją działalność ok 1 rok temu. Obecnie jest na etapie rozszerzania działalności m.in. na polskim rynku dla polskich użytkowników.
Jakie są plany rozwoju?
Zaistnienie na rynkach Europy Centralnej i Wschodniej.