Czym jest Wasz projekt?
myREST to startup tworzony przez zespół, który ma na celu wspieranie właścicieli restauracji oraz ich managerów w oferowaniu klientom najwyższego poziomu obsługi w branży HoReCa. Zmieniamy standardowe podejście, tworząc rozwiązanie, które pozwala zapewnić profesjonalną obsługę w restauracji i wzmacnia indywidualną markę każdego lokalu.
Jaki problem rozwiązujecie?
Rozwiązujemy poblemy długiego czasu oczekiwania kelnerów, barierów językowych, słabej analizy sprzedaży, niewystarczającej kontroli efektywności pracy obsługi oraz problem dotyczący dużych kosztów na samodzielne tworzenie oprogramowania.
Do kogo kierujecie swój projekt?
Naszym klientem jest każda restauracja. Nie ma lokalu z problemem, który nasz produkt nie rozwiązałby. Redukujemy czas oczekiwania kelnera, zwiększamy zadowolenia klienta i tym samym rozwijamy branżę.
W jaki sposób projekt ma zarabiać?
Model biznesowy, na którym opiera się myREST pozwoli zapewniać systematyczny wzrost dochodów oraz duże bezpieczeństwo finansowe. Systematycznie rosnący strumień gotówki generowany jest dzięki opłatom abonamentowym oraz usługom dodatkowym zlecanym przez stałych klientów.
Kto stoi za projektem?
Jesteśmy zespołem, który ciągle pracuje nad aktualizacją produktu. Wspieramy rozwój naszego biznesu, ponieważ widzimy go jako kompleksowe rozwiązanie dla restauracji.
Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?
Na danym etapie funkcjonowania myREST skutecznie opracowaliśmy MVP i pozyskaliśmy pierwszych klientów. Stabilnie zdobywamy nowych klientów, zespół kontynuuje wdrażanie nowych funkcji, udoskonalenia istniejących.
Jakie są plany rozwoju?
W ciągu 2018 roku planujemy rozszerzenie i automatyzację procesów i sprzedaży, wprowadzenie nowych elementów. Obecnie pracujemy nad powiększeniem bazę istniejących klientów.