Czym jest Wasz projekt?
Nextplease! jest platformą dedykowaną dla moli książkowy oraz dla tych, którzy chcieliby odświeżyć swoją domową biblioteczkę. Aplikacja mobilna umożliwia wystawianie własnych książek jako oferty wymiany i sprzedaży, wyszukiwania konkretnych tytułów innych użytkowników oraz możliwość umówienia spotkania z osobą o podobnych zainteresowaniach.
Jaki problem rozwiązujecie?
Książki „papierowe” z roku na rok stają się coraz bardziej popularne. Wśród rankingów zdecydowania wygrywają z e-bookami. Wiele e-commerce’ów skupionych na literaturze również bardzo dobrze sobie radzi. Nextplease! jest alternatywą dla osób, które lubią czytać, a przy okazji nie chcą za każdym razem kupować książek bądź spotykają się z brakiem dostępności w lokalnej bibliotece. Sama aplikacja „buduje” również swego rodzaju książkową społeczność.
Do kogo kierujecie swój projekt?
Budujemy społeczność miłośników książek oraz tych, którzy szukają konkretnych tytułów niedostępnych na rynku, które często dawno przeczytane i zapomniane leżą na półkach obcych osób. Dajemy im szanse na drugie życie.
W jaki sposób projekt ma zarabiać?
Opcje Premium takie jak wyróżnianie własnych ofert, broker usług kurierskich czy współpraca B2B z księgarniami.
Kto stoi za projektem?
Nasz zespół składa się doświadczonych project managerów, specjalistów ds. marketingu oraz programisty biorącego udział w projektach na całym świecie.
Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?
Pół roku temu wypuściliśmy wersję beta, która pomogła nam zweryfikować projekt. Z początkiem lutego 2019 wypuszczamy gotową aplikację. Na dziś mamy podpisane umowy partnerskie z kilkoma zewnętrznymi podmiotami, jak również zebraliśmy sporą grupę patronów medialnych projektu.
Jakie są plany rozwoju?
Oprócz aplikacji mobilnej uruchomimy wersje webową + w 2020 roku planujemy skalować projekt na zagraniczne rynki.