Czym jest Wasz projekt?
OffiServ to usługa internetowa w modelu SaaS (Software-as-a-Service) oferująca gotowy, niedrogi i dostępny zestaw procesów wspierających biuro, umożliwiający podniesienie efektywności pracy pracowników biurowych w przedsiębiorstwach. Główne moduły i procesy to: rezerwacje i wypożyczenia zasobów, zlecenia zakupów, Help Desk, usługi działu kadr/HR (employee self-service), planowanie urlopów, usługi sekretariatu i recepcji, obsługa korespondencji przychodzącej, procesy akceptacji faktur. OffiServ dostępny jest w kilku wersjach językowych: polskiej, angielskiej, hiszpańskiej i w rosyjskiej.
Jaki problem rozwiązujecie?
Wraz ze wzrostem liczby pracowników, w szczególności biurowych, każda z firm zaczyna borykać się z podobnymi problemami. Każdorazowy przestój w pracy związany z awarią sprzętu biurowego czy też oprogramowania wypływa na ogólną wydajność procesu biznesowego, w którym pracownik bierze udział. Wszelkie czynności biurowe związane ze zgłoszeniem problemu, chęci zakupu lub wypożyczenia środka trwałego, czy też złożenia wniosku urlopowego powinny być dostępne w jednym miejscu i zapewniać sprawne rozwiązanie problemu tak, aby zminimalizować rozpraszanie uwagi pracownika na pobocznych problemach.
Do kogo kierujecie swój projekt?
Usługa OffiServ kierowana jest do małych i średnich przedsiębiorstw, które chciałby usprawnić swoje wewnętrzne procesy biznesowe.
Kto stoi za projektem?
OffiServ został stworzony przez grupę pasjonatów z doświadczeniem w dziedzinie IT i zarządzania. Wszystkie osoby biorące udział w projekcie wyniosły swoje doświadczenie z pracy w dużych firmach IT, czego efektem była chęć przeniesienia dobrych praktyk z tych organizacji na grunt mniejszych firm, których z racji mniej zasobnego portfela może być nie stać na wdrożenie i utrzymanie rozwiązań klasy ERP.
Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?
Obecnie OffiServ udostępnia kilka rozbudowanych modułów w modelu SaaS, które wspierają m.in. zarządzanie zasobami, Help Desk, zarządzanie urlopami i proces dokonywania zakupów w firmie. W chwili obecnej z systemu korzysta kilkudziesięciu klientów, głównie ze Stanów Zjednoczonych i Hiszpanii, ale również z innych państw i kontynentów. Pozyskane zostało finansowanie dla przedsięwzięcia. Budowane są procesy marketingu i sprzedaży.
Jakie są plany rozwoju?
W naszych planach jest utworzenie kolejnych modułów, które jeszcze bardziej ułatwią działanie małych i średnich przedsiębiorstw a także skupienie się na monitoringu wydajności już wdrożonych modułów, co ułatwi kadrze zarządzającej wyszukiwanie „wąskich gardeł” i w rezultacie optymalizację procesów wewnętrznych. Docelowo OffiServ ma wspierać wszystkie wewnętrzne obszary procesowe typowej organizacji biurowej i stać się narzędziem wykorzystywanym przez dużą liczbę organizacji z całego świata.