Czym jest Wasz projekt?
Przesyłarka.pl to internetowa porównywarka usług kurierskich, umożliwiająca wygodne i szybkie porównanie i zamówienie usługi kurierskiej. Współpracujemy z największymi przewoźnikami, oferując tym samym szeroki wachlarz usług i kierunków na terenie Polski, oraz wszystkich krajów Unii Europejskiej.
Jaki problem rozwiązujecie?
Wynegocjowaliśmy u renomowanych przewoźników bardzo korzystne warunki współpracy, dzięki czemu nasi klienci maja dostęp do sprawdzonych usług kurierskich w wyjątkowo atrakcyjnych cenach. Wycena i zamawianie usługi odbywa się błyskawicznie, nie wymagamy umów oraz rejestracji. Kurier może odebrać przesyłkę ze wskazanego adresu nawet tego samego dnia. Dodatkowo umożliwiamy wygodne dokonanie opłaty w trzech walutach europejskich.
Do kogo kierujecie swój projekt?
Nasz serwis dedykowany jest każdej osobie oraz firmie mającej potrzebę nadania paczki w sposób szybki, sprytny i niedrogi. Jesteśmy również otwarci na każdą propozycję współpracy.
W jaki sposób projekt ma zarabiać?
Zarabiamy na mikro-prowizjach.
Kto stoi za projektem?
Głównym pomysłodawcą projektu jest Albert Fret, który jest również odpowiedzialny za rozwój serwisu. Nasz zespół to również Kasia Maziak- zarządzenie i marketing, Krzysiek Bobin – programowanie, oraz Karol Chojnowski-programowanie oraz funkcjonalność strony internetowej.
Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?
Naszą działalność rozpoczęliśmy kilka lat temu od przesyłek na trasie Wielka Brytania-Polska. Od tego czasu nawiązaliśmy współpracę z nowymi partnerami biznesowymi, rozwinęliśmy nowe kierunki oraz systematycznie udoskonalaliśmy funkcjonalność naszego serwisu. Obecnie z powodzeniem obsługujemy kilkadziesiąt tysięcy klientów na terenie Polski oraz całej Unii Europejskiej. Znaczna cześć naszych użytkowników pochodzi z polecenia, co jest dla nas sygnałem, że marka Przesyłarka cieszy się dużym zaufaniem wśród klientów.
Jakie są plany rozwoju?
Jesteśmy na etapie wdrażania nowych kierunków transportu oraz rozbudowy dodatkowych usług. Pracujemy również nad projektem pozyskania dodatkowego finansowania z funduszu UE na badanie rynku e-commerce.