Czym jest Wasz projekt?
PsiaPaka to projekt oparty na modelu sprzedaży subskrypcyjnej. Polega on na comiesięcznym wysyłaniu paczki przeznaczonej dla czworonoga. Zamawiający nie wie, co dokładnie będzie znajdować się w każdej PsejPace. Zachowujemy tutaj element zaskoczenia. Plany subskrypcyjne dostosowujemy do rozmiaru i wieku psa. Do wyboru jest również plan abonamentowy, który podzieliliśmy odpowiednio na 1, 3 oraz 6 miesięcy. Inspiracją dla nas jest amerykański BarkBox, czego wcale nie ukrywamy.
Jaki problem rozwiązujecie?
PsiaPaka może nie do końca rozwiązuje problemy konsumentów, lecz tworzy pewnego rodzaju wartość dodaną dla właścicieli czworonogów, sprawiając niemałą radość nie tylko im, ale psiakom przede wszystkim. Warto też zauważyć, że produkty, które znajdują się w danej przesyłce przewyższają zawsze kwotę, jaką płaci dany klient. Jest to model, który staje się atrakcyjny dla klienta. W środku znaleźć można również wiele zniżek, jak choćby te do weterynarza czy groomera.
Do kogo kierujecie swój projekt?
Projekt kierowany jest do wszystkich właścicieli psów. Nie chcemy wprowadzać żadnej segmentacji w tej dziedzinie. Każda PsiaPaka budowana jest w oparciu o opinię specjalistów z branży, dzięki czemu nie powinna nikogo zawieść. Mocno skupiamy się na każdym kliencie. Podchodzimy do każdego indywidualnie, ponieważ kontakt z konsumentem jest dla nas niezwykle istotny.
Kto stoi za projektem?
Nad rozwojem projektu pracuje obecnie 5 osób. Idea powstała już w lipcu 2013 roku, kiedy to Filip Puczyński (lider projektu) spotkał się wraz z Piotrem Rekiem (e-marketing, technologie) oraz Tomaszem Olczykiem (logistyka). Wtedy też podjęta została decyzja o realizacji PsiejPaki. Co prawda od tamtego czasu do release’u minęło trochę miesięcy, jednak efekty są zadowalające. Do zespołu po krótkim czasie dołączyli również Sebastian Muszyński (CTO) oraz Przemysław Fiałkowski (Graphic Designer). Razem tworzymy naprawdę dobry kolektyw.
Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?
Obecnie jesteśmy świeżo po wypuszczeniu beta wersji sklepu. Pracujemy nad jego ciągłym udoskonalaniem. Wprowadzamy trochę nowych rozwiązań, które już niedługo dostępne będą na naszej stronie internetowej. Tak naprawdę jest to pierwszy miesiąc oficjalnej działaności startup’u, więc na miarodajne wyniki musimy jeszcze poczekać. Choć musimy przyznać, że udało nam się przyjąć zamówienia na przedsprzedażowe PsiePaki.
Jakie są plany rozwoju?
Plany rozwoju są skrupulatnie przygotowane, jednak w najbliższym czasie chcemy skupić się na udoskonaleniu sklepu. Wypuściliśmy dopiero MVP, więc na pewno sporo jeszcze ulegnie zmianie. Pomysłów mamy mnóstwo. Zależy nam na wyróżnikach, ciekawych i oryginalnych rozwiązaniach. Na pewno więcej będzie można usłyszeć o projekcie w przyszłości. Pracujemy również nad poszerzeniem oferty sklepu. Najbliższe miesiące będą najważniejsze. Rynek subskrypcyjny w Polsce to wciąż wielka niewiadoma i to daje nam pole do popisu. Będziemy realizować cele krok po kroku.