Czym jest Wasz projekt?
Pushango.com to innowacyjny projekt wspierający komunikację z Użytkownikami przy pomocy Powiadomień Push wyświetlanych wprost na pulpicie Subskrybentów lub na ekranach smartfonów. Powiadomienia Push Desktop to krótkie wiadomości składające się z logotypu, nagłówka oraz treści Partnera wraz z linkiem przekierowującym do danej strony. Aplikacja w tym momencie jest wspierana tylko na przeglądarkach Google Chrome, zarówno działających na desktopach jak i smartfonach.
Jaki problem rozwiązujecie?
Nasza aplikacja stanowi zupełnie nową formę dotarcia do potencjalnych Klientów. Powiadomienia Push stanowią połączenie mechanizmów sms/e-mail marketingu oraz remarketingu, jednak w zupełnie nowej formie. Po pierwsze do otrzymywania powiadomień Push nie jest wymagane podawanie jakichkolwiek danych przez Użytkowników, po drugie mechanizm uruchamia się po odwiedzeniu naszej strony, na której wyświetli się okienko z pytaniem „naszastrona.pl chce pokazywać powiadomienia” jeśli Użytkownik wyrazi zgodę będzie można wysłać do niego krótką wiadomość Push, w której zaproponujemy mu ciekawą ofertę lub przedstawimy najświeższe informacje o nowościach na naszej stronie. Dodatkowo każde powiadomienie może posiadać wskazany adres URL, gdzie po kliknięciu Subskrybenci zostaną przekierowani.
Do kogo kierujecie swój projekt?
Projekt skierowany jest głównie do marketingowców, sprzedawców e-commerce i blogerów.
Kto stoi za projektem?
Bartosz Ozdoba – pomysłodawca i założyciel projektu Pushango, zajmuje się zarządzaniem w projekcie, rozwojem biznesu, komunikacją marketingową i PR, sprzedażą i obsługą Klienta. Adrian Gargula – główny programista, tworzy aplikację Pushango i rozwija projekt pod kątem technicznym.
Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?
Projekt aktualnie jest w wersji produkcyjnej na rynku od 5 października 2015 roku. Pozyskujemy pierwszych Klientów oraz weryfikujemy przyjęty model biznesowy.
Jakie są plany rozwoju?
Naszymi planami jest w pierwszej kolejności dalszy rozwój aplikacji o nowe funkcjonalności, edukacja środowiska grup docelowych na temat naszego rozwiązania, pozyskanie Klientów z Polski i zbudowanie w nich zaufania do naszej firmy, ekspansja międzynarodowa do innych krajów.