PushPushGo

marketing i reklama, e-commerce, aplikacje
https://pushpushgo.com
Finansowanie:
własne
Model biznesowy:
abonament
Udostępnij:

Czym jest Wasz projekt?

PushPushGo to autorska platforma do tworzenia, targetowania oraz wysyłki powiadomień web push. Wspiera sklepy internetowe, blogi, agencje marketingowe oraz wszystkich Klientów, którym zależy na szybkiej i skutecznej komunikacji bez zaśmiecania skrzynki mailowej subskrybentów. Jest, więc wygodną alternatywą dla narzędzi email marketingowych oferując ten sam zakres usług.

Jaki problem rozwiązujecie?

W przypadku powiadomień web push marketer nie musi martwić się o dostarczalność swoich komunikatów i działanie filtrów antyspamowych, tak jak jest to w przypadku email marketingu. Web push niweluje również problem SPAMu oraz zaśmieconych skrzynek subskrybentów. Notyfikacje web push osiągają też dużo wyższe wskaźniki skuteczności kampani - np. do 40% wskaźnika kliknięć.

Do kogo kierujecie swój projekt?

Grupa docelowa PushPushGo to głównie branża e-commerce. Wspieramy jednak wszystkich Klientów, którzy chcą zwiększyć ruch na swojej stronie www oraz wykorzystując informacje o ruchu użytkowników, sprzedaż. Współpracujemy, więc z blogerami czy serwisami informacyjnymi. Jesteśmy także otwarci na współpracę B2B, white label czy integrację bezpośrednio przez API, np. z platformami ecommerce.

W jaki sposób projekt ma zarabiać?

To platforma SaaS, działająca w modelu abonamentowym oraz prepaid. Proponujemy 2 plany: - Elastyczny - prepaid, - Cykliczny - ze stałą opłatą abonamentową. Nasi Klienci mogą zapoznać się z usługą, korzystająć z 30-dniowego okresu testowego z dostępem do wszystkich funkcjonalności serwisu.

Kto stoi za projektem?

Nasz zespół to trzech software developerów. Poznaliśmy się będąc jeszcze pracownikami FreshMaila i rozwijając oprogramowanie lidera email marketingu w Polsce. W listopadzie 2015 rozstaliśmy się z firmą i założyliśmy własny software house, po czym w wolnych chwilach rozwijaliśmy swoje narzędzie.

Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?

Platforma jest już dostępna na rynku w pełnej wersji, rozwijamy nowe funkcjonalności przy współpracy z naszymi Klientami. Jesteśmy na rynku od połowy sierpnia 2016 i mamy już pierwszych użytkowników, m.in. duży ecommerce i serwis z podcastami.

Jakie są plany rozwoju?

Integracja kolejnych przeglądarek, wprowadzenie targetowania behawioralnego, optymalizatory czasu wysyłki, marketing automation integracja z ZAPIER i plaformami e-commerce.

Startupy

Dodaj startup