Czym jest Wasz projekt?
PushPushGo to autorska platforma do tworzenia, targetowania oraz wysyłki powiadomień web push. Wspiera sklepy internetowe, blogi, agencje marketingowe oraz wszystkich Klientów, którym zależy na szybkiej i skutecznej komunikacji bez zaśmiecania skrzynki mailowej subskrybentów. Jest, więc wygodną alternatywą dla narzędzi email marketingowych oferując ten sam zakres usług.
Jaki problem rozwiązujecie?
W przypadku powiadomień web push marketer nie musi martwić się o dostarczalność swoich komunikatów i działanie filtrów antyspamowych, tak jak jest to w przypadku email marketingu. Web push niweluje również problem SPAMu oraz zaśmieconych skrzynek subskrybentów. Notyfikacje web push osiągają też dużo wyższe wskaźniki skuteczności kampani – np. do 40% wskaźnika kliknięć.
Do kogo kierujecie swój projekt?
Grupa docelowa PushPushGo to głównie branża e-commerce. Wspieramy jednak wszystkich Klientów, którzy chcą zwiększyć ruch na swojej stronie www oraz wykorzystując informacje o ruchu użytkowników, sprzedaż. Współpracujemy, więc z blogerami czy serwisami informacyjnymi. Jesteśmy także otwarci na współpracę B2B, white label czy integrację bezpośrednio przez API, np. z platformami ecommerce.
W jaki sposób projekt ma zarabiać?
To platforma SaaS, działająca w modelu abonamentowym oraz prepaid. Proponujemy 2 plany: – Elastyczny – prepaid, – Cykliczny – ze stałą opłatą abonamentową. Nasi Klienci mogą zapoznać się z usługą, korzystająć z 30-dniowego okresu testowego z dostępem do wszystkich funkcjonalności serwisu.
Kto stoi za projektem?
Nasz zespół to trzech software developerów. Poznaliśmy się będąc jeszcze pracownikami FreshMaila i rozwijając oprogramowanie lidera email marketingu w Polsce. W listopadzie 2015 rozstaliśmy się z firmą i założyliśmy własny software house, po czym w wolnych chwilach rozwijaliśmy swoje narzędzie.
Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?
Platforma jest już dostępna na rynku w pełnej wersji, rozwijamy nowe funkcjonalności przy współpracy z naszymi Klientami. Jesteśmy na rynku od połowy sierpnia 2016 i mamy już pierwszych użytkowników, m.in. duży ecommerce i serwis z podcastami.
Jakie są plany rozwoju?
Integracja kolejnych przeglądarek, wprowadzenie targetowania behawioralnego, optymalizatory czasu wysyłki, marketing automation integracja z ZAPIER i plaformami e-commerce.