Czym jest Wasz projekt?
Banery reklamowe, którymi oklejone są miasta przestały działać na naszą percepcję. Zamieszczanie bilbordów ogranicza ustawa krajobrazowa. Czas na nowe, innowacyjne rozwiązania, które łączą nowoczesne sposoby targetowania z reklamę mobilną. Bo reklama nie może stać w miejscu. Sponscar to innowacyjne podejście do reklamy outdoor, rozwiązanie, dzięki któremu korzystają wszyscy – firmy, prowadzące innowacyjne kampanie, właściciele aut, którzy zarobią na codziennej jeździe i wszyscy, którym leży na sercu wygląd otoczenia. Sponscar kontaktuje potencjalnych reklamodawców z osobami, które użyczają swoich aut jako powierzchni reklamowej i dba o całą resztę – proces doboru reklamodawcy i klienta, wybór tras, monitoring, raportowanie i oklejenie auta.
Jaki problem rozwiązujecie?
Jest ich kilka. Sponscar to: – Nowy, korzystniejszy sposób na dotarcie do konsumenta. Możliwości są nieograniczone i zależą tylko od kreatywności reklamodawcy. – Dodatkowe źródło zarobkowanie dla kierowców. Podwójna korzyść ze spalonej benzyny i czasu, który codziennie spędzamy w autach. – Alternatywa dla reklam na bilbordach dominujących krajobraz. Pomoże oczyścić przestrzeń z nadmiaru nieskutecznych i nieestetycznych reklam. – Rozwiązanie umożliwiające promocję w miejscach objętych ustawą krajobrazową. Ustawa krajobrazowa, definiuje miejsca wyznaczone pod zagospodarowanie marketingowe i ogranicza ich zasięg. Sponscar eliminuje ten problem.
Do kogo kierujecie swój projekt?
Po pierwsze, do reklamodawców Jak to działa? Reklamodawca zgłasza chęć przeprowadzenia kampanii marketingowej. Definiuje obszar i czas w jakim chciałby by jego reklama była obecna. Dostarczamy narzędzi, które w tym pomogą. Wiemy gdzie i kiedy warto pojawić się z reklamą. Po ustaleniu szczegółów współpracy udostępniamy aplikację ze skonfigurowanym panelem podpiętym pod konkretną kampanię marketingową, a następnie przeprowadzamy klienta przez cały proces. Wspólnie tworzymy nowoczesne narzędzie marketingowe – począwszy od projektu reklamy, zaplanowania kampanii i oklejenia auta, przez późniejsze wsparcie przy użyciu aplikacji, na analizie, monitoringu i raportowaniu kończąc. Po drugie, do kierowców: Jak to działa? Kierowca rejestruje się w naszej aplikacji. Ma każdorazowo możliwość wyboru podmiotu, którego reklama znajdzie się na jego pojeździe. Sponscar nie narzuca marek, z którymi właściciele aut się nie identyfikują, a reklamodawca zyskuje w ten sposób naturalnych ambasadorów marki. Następnie ustalamy szczegóły współpracy i udzielamy dostępu do aplikacji. Dzięki niej kierowca będzie wiedział ile kilometrów, w jakich obszarach przejechał i jakie są jego zarobki. Następny etap to zamieszczenie na aucie reklamy. Folia reklamowa to dodatkowa ochrona przed zarysowaniami i odpryskami lakieru, które powstają podczas codziennego użytkowania samochodu. Po zakończeniu kampanii wystarczy ściągnąć folię. Gwarantujemy, że nie pozostawi śladów na karoserii auta. Czas spędzany w samochodzie, który do tej pory był dla kierowców czasem straconym, dzięki Sponscar przynosi realne zyski. Aplikacja pozwala generować je bez nakładu dodatkowych kosztów.
W jaki sposób projekt ma zarabiać?
Sponscar pobiera prowizję od reklamodawców.
Kto stoi za projektem?
Zespół 1connect sp. z o.o.
Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?
Jesteśmy na etapie testów. Powstała strona internetowa i aplikacja. Wypracowano model współpracy z firmą zamieszczającą reklamy na autach, tak by nie stanowiło to żadnego obciążenia dla kierowców i reklamodawców.
Jakie są plany rozwoju?
Sponscar rozbudowuje bazę zawierającą flotę aut i zarejestrowanych użytkowników, którzy udostępniają własne samochody. Zawierać będzie informacje o marce i wieku aut, a także dodatkowe parametry dotyczące kierowców i miejsc, do których podróżują, co umożliwi coraz doskonalsze personalizowanie kampanii. W przyszłości możliwe będzie także przeprowadzanie specjalnie zaplanowanych akcji promocyjnych i nietypowe formy reklamowe umożliwiające organizację eventów, w które zaangażowani będą nasi kierowcy i ich pojazdy.