Czym jest Wasz projekt?
STAPLER to portal pracy i kariery. Pokazujemy nie tylko oferty pracy, lecz przede wszystkim firmy, które za tymi ofertami się kryją, pozwalając kandydatowi na świadomą decyzję. Pracodawcy mają możliwość zaprezentowania swojego biura, kultury organizacyjnej i uwidocznić wartości proponowane pracownikom. Pozwala to na pozyskanie zaangażowanego i wartościowego pracownika, który nie wybiera tylko stanowisko, lecz także miejsce pracy.
Jaki problem rozwiązujecie?
Rozwiązujemy problem niedopasowania pracownika do kultury organizacyjnej firmy, co prowadzi do braku motywacji, efektywności, a w konsekwencji zwolnień, które są nieefektywne zarówno dla pracodawcy jak i pracownika.
Do kogo kierujecie swój projekt?
Swój projekt kierujemy do utalentowanych osób w wieku 21-35, które poszukują interesujących firm, gdzie będą w stanie się realizować i rozwijać. Chcemy także trafić do firm, które proponują ciekawe stanowiska i warunki pracy dla kandydatów, budując bazę rekomendowanych firm w Polsce.
Kto stoi za projektem?
Za projektem stoi zespół wielce zaangażowany w wizję zbudowania miejsca, które będzie skupiało utalentowane osoby i nieprzeciętne firmy. Przemek Orlikowski (CEO) – Jestem młodą osobą, która ma krótkie (3 letnie), lecz bardzo intensywne i jakościowe doświadczenie w zarządzaniu projektami tradycyjnymi oraz agile’owymi. Jestem pasjonatem przywództwa oraz przedsiębiorczości. Od 3 lat prowadzę zespoły i projekty skupione na marketingu internetowym. Łukasz Czapla (Sales Manager) – Sprzedaż i budowanie relacji to jest to co robię przez ostatnie 6 lat realizując projekty w branży IT. Jestem obecnie w pełni zaangażowany w projekt STAPLER, w którym widzę ogromny potencjał. Marta Kleszcz (Content Manager) – Studentka ostatniego roku, odpowiedzialna za pozyskiwanie treści, które wspierają rozwój oraz karierę użytkowników. Monika/Marcin Wąsowscy (Wsparcie techniczne) – Zespół posiadający wieloletnie doświadczenie w programowaniu. Marcin uprzednio uczestniczył w realizacji największego portalu pracy w kraju. Pomagają w tworzeniu części technicznej serwisu w ramach outsourcingu.
Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?
Projekt jest na etapie, w którym postawiliśmy nasze MVP. Mamy cześć newsową, profile pracodawców (pierwsze realizację) oraz oferty pracy. Posiadamy CMS’y do zarządzania treściami oraz panel dla pracodawcy w celu dodawania ofert pracy. Zbadaliśmy produkt, który cieszy się dużym zainteresowaniem wśród firm, lecz jesteśmy tuż przed rozpoczęciem aktywnych działań sprzedażowych oraz marketingowych, które pozwolą na dostarczenie realnej korzyści dla pracodawców w postaci użytkowników na portalu. Obecnie wyniki to pierwsze wejścia na stronę (około 1000 msc) oraz rozpoczęcie współpracy z pierwszymi firmami. Mamy już za sobą debiutancko sprzedane produkty tj. filmy promocyjne, czy sesje zdjęciowe oraz publikacje profilów.
Jakie są plany rozwoju?
Nasze plany rozwojowe to głównie: a) Pozyskanie kolejnych firm oraz wzbogacenie bazy pracodawców (100 firm do końca roku). b) Zwiększenie częstotliwości publikacji treści dotyczących rozwoju na naszej stronie. c) Inwestycja w działania marketingowe oraz PR’owe