Czym jest Wasz projekt?
Sweed.pl to najpyszniejszy sklep subskrypcyjny w Polsce. Swoją ofertę kierujemy nie tylko do miłośników słodyczy, ale też do wszystkich, którzy chcą poznać jak smakuje świat. W paczkach niespodziankach, które raz w miesiącu trafią do naszych klientów znajdą się najciekawsze przekąski i słodycze z najodleglejszych zakątków globu, których próżno szukać w polskich sklepach.
Jaki problem rozwiązujecie?
Wybór słodyczy i przekąsek na polskim rynku jest mocno ograniczony. Również oferta sklepów internetowych ogranicza się do kilku najpopularniejszych kierunków ich pochodzenia jak USA i UK. Dzięki Sweed.pl chcemy dać klientom możliwość spróbowania słodyczy, o których istnieniu nie mieli pojęcia. W naszej bazie znajduje się już ponad 1500 produktów z całego świata, z których najlepsze trafią do paczek. By rozpocząć swoją przygodę ze światem słodyczy wystarczy wybrać wielkość paczki i długość subskrypcji na naszej stronie www.sweed.pl, opłacić zamówienie i cierpliwie czekać.
Do kogo kierujecie swój projekt?
Naszą grupą docelową są osoby ceniące sobie łatwość i wygodę sklepów subskrypcyjnych. Celujemy zwłaszcza w miłośników słodyczy oraz osoby charakteryzujące się odwagą i ciekawością, których nie odstraszą cukierki o smaku chilli i inne słodkie niespodzianki.
Kto stoi za projektem?
Za projektem stoi dwójka przyjaciół z Wrocławia – Bartłomiej Płatek oraz Radosław Owczarczyk. Pierwszy z nich swoje pierwsze startupowe kroki stawiał prowadząc projekt Koncertowicze.pl, drugi współtworzył sieć punktów kurierskich Pakersi.
Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?
Obecnie trwają ostatnie przygotowania do startu sklepu, który przewidziany jest już w połowie listopada 2014 roku.
Jakie są plany rozwoju?
W pierwszym roku działalności chcemy skupić się przede wszystkim na pozyskiwaniu klientów oraz ugruntowaniu pozycji Sweed.pl jako najpyszniejszego sklepu subskrypcyjnego w Polsce. Stale rozbudowujemy bazę produktów oraz ich dystrybutorów, gdyż to od nich najbardziej zależy powodzenie projektu. Plany długoterminowe zakładają ekspansję na rynku europejskim, a także – dzięki posiadanej technologii i doświadczeniu – uruchomienie kolejnych sklepów w modelu subskrypcyjnym.