Branża: motoryzacja
Finansowanie: inkubator, własne
Model biznesowy: abonament, freemium, reklama, usługi premium
Adres: szroty.pl
Czym jest Wasz projekt?
Projekt szroty.pl powstał z uwagi na bardzo słabą bazę online firm, w zakresie złomowania pojazdów i sprzedaży części używanych. Łączymy dwie grupy, stacje demontażu, firmy sprzedające używane części z grupą potencjalnych dla nich klientów. W łatwy sposób można wyszukać szrot w danym mieście. Posiadamy sporą bazę zweryfikowanych firm, którą staramy się powiększać z każdym dniem. Każda firma, której działalność pasuje do profilu naszej bazy, może bezpłatnie zarejestrować się w serwisie, a poszukujący części mogą wysłać zapytania, które trafią do wszystkich zrzeszonych firm.
Jaki problem rozwiązujecie?
Najważniejszymi funkcjami jest wyszukiwarka autozłomów i możliwość masowej wysyłki zapytań o części. Wystarczy wybrać województwo albo wpisać miejscowość lub nazwę firmy aby otrzymać namiary do odpowiednich firm. Masowa wysyłka zapytań o części jest rozwiązaniem, które przyniosła już pozytywne korzyści zarówno firmom jak i poszukującym części.
Do kogo kierujecie swój projekt?
Projekt kierujemy do wszystkich stacji demontażu i firm sprzedających używane części. Im większa baza tym lepsza informacja dla zwykłego Kowalskiego. Każdy ma możliwość wyszukania firmy lub wysłania zapytań o części. Dla naszych Klientów mamy przygotowany opcjonalny, specjalny pakiet umożliwiający szersze uwidocznienie oferty jak i prezentację profilu działalności. Może on zastąpić w zupełności stronę firmową.
Kto stoi za projektem?
Projekt jest własnością firmy Darpit Sp. z o.o., która jest tworem dwóch pomysłodawców, wsparta przez inkubator Plantacja Biznesu z Tarnowa. Serwis szroty.pl jest narzędziem, przygotowanym pod kątem pozyskania bazy kontaktów, którą będzie stanowić główną grupę docelową w naszym docelowym produkcie, którego premierę przewidujemy w ciągu miesiąca – dwóch.
Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?
Obecnie projekt „szroty.pl” od 4 miesięcy działa pełną parą. Posiadamy zweryfikowaną bazę ponad 260 firm, codziennie pojawia się kilka zapytań o części, serwis odwiedza coraz większa liczba użytkowników.
Jakie są plany rozwoju?
Najważniejszym czynnikiem rozwoju jest pozyskiwanie coraz to większej bazy firm. Chcemy zdobyć zaufanie jak największej ilości firm, abyśmy mogli rozbudować serwis o małą giełdę samochodów do kasacji, gdzie użytkownik dzięki swojej dokumentacji zdjęciowej i danych pojazdu otrzymuje od firm propozycje cenowe i wybiera najlepszą.